תום:סולחים לך😊 מואההההההההההההההההההה
ליפזי?!
סולחים לך מתוקה!
(אם התכוונת אלינו 😛)
לכל אחד יש תקופות
ועוברים אותם ביחד!
אוהבת אותך
עם רגינה
אוהבת אותך המוןן
אני סולחת
למרות שאני לא מבינה על מה מאמי
כי את לא עשית שום דבר רע
את בסך הכל פרקת מעצמך
את מה שהיה לך קשה לעשות במקום אחר
ואת יודעת שאני תמיד כאן
אוהבת אותך מתוקה
כל הכבוד שאת יודעת לבקש סליחה!
שירבו כמוך!
לאביו
חופית-תודה מאמי שלי.
אוהבת אותך 😊
QUOTE (lipaz-sol @ 05/07/2007)
ברוש-תודה שסלחת, בגלל כמה דברים על הפריקות והכול.
וכן אני יודעת שאת פה.
תודה אני אוהבת אותך מאוד. 😊
זה פסדר(:
אוהבת אותך מלאא
לא לא לא סולחת כי אין לי על מה 😛
כל הכבוד על שאת מבקשת סליחה
אוהבת אותך גיבורה שלי
על מה סליחה מאמי?
במה שיקרת?
מה קרה מאמי?
אוהבת המון וסולחת בכל מצב
את בנאדם וכולם טועים
הגדולה זה להודות בטעות
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (lipaz-sol @ 05/07/2007) גלוש-תודה שסלחת מאמי מואה. 😊
חח זה היה תום
apchi
אוהבת אותך מלא מאמי! 3>