אני מרגישה שבתקופה האחרונה כל כך השתניתי
לא יודעת למה
אף פעם לא הייתי מאלה שמתחברות מהר לאנשים
ופתאום..
כל כך התחברתי למישהו שבכלל לא הכרתי
הכרתי אותו בחזרות
ואף פעם לא דיברנו
ופתאום אתמול
תוך יום
כל כך התחברנו
כל כך נקשרתי אליו
הוא דאג לי
דאג שאני יהיה רגועה
תמיד ידע להגיד את המילה הנכונה בזמן הנכון!
כל כך עזרה לי כל התמיכה ממנו
ומהחברות
אינ אפילחו לא יודעת איך השתניתי
ומתי
אני מרגיש כל כך שונה
קשה להתרגל לזה





