שאתה כבר התרגלת למציאות ,
שהבנת שהוא לא שווה את זה ובצדק !
שכבר אינך מעוניין לדון בזה .
שכבר באמת אין כח , נגמר החשק - שזה מ ת !
אולי הכל כבר רגוע וזה נגמר , אבל הכאב עדיין משתולל בתוכך .
אתה מרגיש מערבולת ענקית בלב , כי אתה יודע שזהוו זה לא יחזור יותר זה נגמר ואתה רוצה שזה ישאר ככה כי אתה יודע שהכי טוב ככה ושזה בחיים לא יוכל להיות אחרת כי ניסית כבר את כל האפשרויות .
אבל בכל זאת ..................
אתה כ"כ רוצה ממנו חיבוק ?
ממי שנפגענו כל כך הרבה
זה אומר שהם נכנסו לנו כל כך עמוק ללב
גם אני רוצה לקבל לפעמים חיבוק מאנשים שנפגעתי
אבל אני יותר מתרכזת בהווה שלי
במי שעכשיו יש לנו בחיים
QUOTE (limaori @ 05/07/2007) ממי שנפגענו כל כך הרבה
זה אומר שהם נכנסו לנו כל כך עמוק ללב
גם אני רוצה לקבל לפעמים חיבוק מאנשים שנפגעתי
אבל אני יותר מתרכזת בהווה שלי
במי שעכשיו יש לנו בחיים
אני מסכימה לפעמים צריך
להפריד מעצמנו את העבר
ולהסתכל קדימה
כי רק ככה אפשר להמשיך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אז זהו שכבר המשכתי באמת שכן ......
הכרתי אנשים חדשים , כייף לי והכל .
אבל תמיד אני מרגישה מן ריקנות כזאת , כאילו שמשהו חסר .. שהוא חסר ..
אבל אני יודעת שהכי טוב ככה 😢
מכירה את זה מאמי.. קרה לי יותר מדי פעמים..
זה כאילו שהבנת שהוא לא שווה אותך.. שמגיע לך מישהו הרבה יותר טוב..
שהבנת שכל זה לטובה ושעדיף לך בלעדיו... שאם תהיי איתו רק תפגעי יותר..
אבל עדיין את מרגישה כל כך ריקה בלעדיו..
QUOTE (True_Star @ 05/07/2007) מכירה את זה מאמי.. קרה לי יותר מדי פעמים..
זה כאילו שהבנת שהוא לא שווה אותך.. שמגיע לך מישהו הרבה יותר טוב..
שהבנת שכל זה לטובה ושעדיף לך בלעדיו... שאם תהיי איתו רק תפגעי יותר..
אבל עדיין את מרגישה כל כך ריקה בלעדיו..
בדיוק !
מילה במילה .
כל כך מכירה!!!!!!!!!!!!!!!!
זה מה שאני בעצם מרגישה עכשיו..
אני יודעת שהוא לא שווה אותי..
שאני צריכה להתקדם הלאה..
ובאמת שאני יכולה ומסוגללללת..
אבל..
הווווא כ"כ חסר...
אני רוצההההה לתת לוו חיבוק ענקי !!!
ולהזכיר לו כמה הוא חסר לי..!
זה קורה לכולם לפעמים..
אבל צריך לדעת להתגבר על זה..!
יהיה טוב ב"ה יהיה טוב !!
אוהבת3>
אני אומנם לא הוא אבל .........
קבלללי חיבוווווווווווווווווווווווק ענקקקקקקק מאמייייי