כבר במשך תקופה עשינו המון חזרות למופע סיום שלנו
השנה לא עשינו משהו רגיל
העלינו מחזמר
עם מלך נסיך עוזר נסיכה
ואנחנו הרקדנים
הנסיכה הייתה חברה שלנו מהחוג
היא מדהימה!!
כל השחקנים מדהימים
מיום חמישי שעבר התחלנו לעשות חזרות בוקר וערב במשך 4-5 שעות כל פעם
הרצנו את הכל
ביום ראשון אחרי החזרות של הבוקר כשחזרתי הבייתה התחילה לכאוב לי הרגל
חשבתי שזה יעבור
יום שני התעוררתי עדיין כאב לי
באתי לחזרות אבל ישבתי בצד
מדי פעם קמתי להשתיק את הבנות הקטנות כי זה הפריע
בצהריים הלכתי עם אבא להזמין תור לאורטופד אבל היה רק לשבוע הבא
ביום שלישי בבוקר גם לא עשיתי כל כך חזרות כי כאב לי
ואחרי החזרות הלכתי עם אבא לראות אולי הרופא יקבל אותנו
הוא קיבל והוא אמר שיש לי דלקת כנראה מהריקודים ומכל החזרות
הביא לי משחה
בערב גם לא עשיתי חזרות חזרתי הבייתה ב-8 וקצת
ב-10 הלכתי לישון
וקמתי ב-2 וחצי לפנות בוקר
נסעתי לשדה תעופה עם אבא ודודים שלי כי הם טסו
שתיתי שם קפוצ'ינו שעשה לי בחילה
חזרתי לבית ב-6 וחצי
ב-8 הלכתי לחזרות גנרליות
התחלנו ב-11 כי התקינו תאופה והכל
הכנסנו את כולם למאחורי הקלעים ואז היתה לי סחרחורת אז ישבתי
ואז התחלתי לרעוד ויצאו לי דמעות
אמרתי שאני לא מרגישה טוב היא אמרה לי שאני אנוך לערב
ואז קמתי לבנות כי הן עשו המון רעש
ואני הולכת לעוד שנייה נופלת
ואז אחד השחקנים בא אלי שאל מה יש לי
אמרתי שאני לא מרגישה טוב
הטוא הביא לי מים לקחתי כדור
ואז בבמה היה פרח בשביל המחזמר
ובריקוד הוא מפריע
אז עליתי למעלה אמרתי שזה מפריע שיקחו אותו משם
ואז נשארתי לשבת שם
הנסיכה לא הגיעה היום אז העוזר(ההוא שהביא לי מים)
הביא אותי למלך(זאת סצינה כזאת שהמלך קורא לה)
ואז החלפתי אותה
שחכתי כמעט את כל הטקסטים כי ידעתי אותם טוב יחסית אבל הם זרמו איתי
הם כאלה שתמיד זורמים מישו טועה במשהו הם זורמים
ואז רק בסוף החזרות הנסיכה הגיעה
ב-4 הלכתי לנסיכה היא עשתה בייביליס ובסוף היא לא אהבה את זה[
ואז אחותה איפרה אותי יפה
ב6 וחצי הגענו לשם
הם עשו חזרה אחרונה על הטקסטים
סביבות 8 זה התחיל
אמרנו בהצלחה אחד לשני
הייתי ממש לחוצה
העוזר(הוא עם המים) דאג להרגיע אותי
הוא כל כך עזר לי
עם לא הוא לא הייתי מצליחה לעשות כלום נראה לי
ואז בסוף המופע אמרנו ביי לכולם וזהו!!
זה הסוףף
אני בכלל לא מאמינה שזה נגמר
כל החזרות
כבר התרגלתי לקום כל בוקר ב8 לחזור ב1 וחצי לבית -ב4 שוב ללכת עד 7-8
התרגלתי לשחקנים
למרות שלא הכרתי אותם כל כך לפני
נקשרתי לבנות גם לקטנות והקרציות
שהוצאתי עליהן את כל הקול והעצבים
ולאחת ב-4 שהייתה מריצה אותי אחרייה בכל הבמה ומאחורני הקלעים
כל כך קשה להבין ששנה הבאה אני כבר לא ארקוד שם
ולא בשום חוג אחר
רק בבית או בפנימייה
שיותר אני לא יבוא ככה לחזור
ולא יראה את הבנות פעמיים בשבוע
אני אראה אותם רק פעם ב..
אוףףף..בסוף הכל נגמר!!
גם טוב וגם רע!





