אעאעאעעאעאע היה הכי כיףףףףףףףףף שבעולםםם
אחד הימים שהכי נהנתי בחיים שלי!!!!
גם הייתי באילת וגם שלשום היה לנו את הנשףףףף
אז ככה עבדתי באותו היום הגעתי ב5 הלכתי לישון עד 6 וחצי
ב7 וחצי עשיתי פן
רציתי פן קרשים, לא יצא , חבל
לא נורא הוא התנפח קצת
בקושי התאפרתי כי זה לא התאים לשמלה, לא מתאים לה איפור כבד
אכלתי משהו קטן התלבשתי ולכתי עם חבר שלי לנשףףף😊
עשכיו חבר שלי לא מהשכבה שלי, או מהבצפר בכלל חחח
ואסור להכנס
והגעתי עוד באיחור של שעה
לא נורא חעחעח
ועוד נכנסו כמה שהם לא מהשכבה
והמחנכת שלי לא רצתה להכניס אותו
וכל כך התאכזבתי ממנה , כי ממש אהבתי אותה
ולא יודעת למה התחלתי לבכות
חח רגשי שכמוני
וכל החברות שלי קפצו עליי חחח
אז חבר שלי מכיר את המנהל של האולם והוא הכניס אותו
מזל שיש פרוטקציות 😂
וכל הערב קפצנו והיה כיףףף
למרות שהדיי.גיי שם שירים של לפני מאה שנה
משם לא היה לנו אפטר נשף, אז כול אחד התפצל
אני חבר שלי, חברה טובה וחבר שלה
הלכנו איזה פאב
היה שם את האפטר של הבצפר השני של הקרייה שלנו
חחחח וקפצנו והיה כיףףףףףףףףףףף
ב4 אמרנו "נתחפף"
הלכו לי הרגליים!
עם כל הגובה שלי הלכתי עם עקב ענקיייייייייייייי
והייתי רעבה מתהההה חחח
אז ב4 בבוקר חבר שלי עשה לי ארוחה טוב ועפתי לישוןןן😊
עם חיוך ענקיייייייייייייייייייייייייי
אז אני כל כך שמחה שהלך לי הנשף טובבבבבבבבב וכיףףףף
ואני כל כך יתגעגע לשכבה ולתיכוןןןןןןןןןןןןןןן
הזוי ביותרררר
אז נצלו את התיכון חחח
אוהבתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת
חתיכת חפירה דפקתי 😛





