סתם רציתי לשתף אותכם,
אני סופרת את הדקות חחחח
החיים שלי אמור לנחות עוד חצי שעה - 45 דקות בע"ה ;]
ועוד שעתיים ככה בטח הוא יהיה בבית 😊
ואננננני ילך אליו (:
ויחבק אותו וינשק אותו ויאנוווווווס אותו סופסוף !# ;P [אחרי שבוע שלא ראיתי אותו 😢 ]
וכמובן יהיה איתו עד הבוווווווקר
ואז אני נוסעת לאילת =[ ושוב יצטרך להפרד ממנו ....
אבל עד יום ראשוווווווון שאני יחזור (:
אני מקווה שיהיה כיף באילת ;] (עם המשפחה .. כמה שיכול להיות כיף חחח)
וסתםםםםם רציתי להגיד לכם
שבתקופה האחרונה השתמשתי מלא בפורום לפריקות, וסתם להתייעצויות ושאלות כאלה [=
ואתםםםםםם מדהימים ותמיד עוזרים !! 😊
ותודה רבה עללללללללל הכל ולכולללכם !$ על תמיכה והקשבה 😊
אז שיהיה לכם לילה מצוין (:





