חבר אמיתי כשיש לו דבר רע לומר עלייך הוא אומר לך, וכשיש לו דבר טוב לומר עלייך הוא אומר לאחרים.
חבר מדומה כשיש לו דבר טוב לומר עלייך הוא אומר לך, וכשיש לו דבר רע לומר עלייך הוא אומר לאחרים.
מה אתה חושבים על זה ?
זה נכון או לא ?
מה אתם חבר אמיתי או מדומה?
מה החברים שלכם חברים אמיתים או מדומים ?
החברים הטובים ?
---
אני - לא יודעת אם אני מסכימה כל כך עם המשפטים האלה .
יש בהם משהו נכון ומשהו לא נכון \=
כבר אובד עצות. .
אין לי תשובה..:\
QUOTE (oshri_Ok @ 05/07/2007) כבר אובד עצות. .
אין לי תשובה..:\
😊
נכון.....אם כי לא הכל...
יש עוד כמה מרכיבים לזה...
מזכימה עם אלעד .
זה מורכב
איך אפשר להגדיר מערכת יחסים לא משנה איזו במשפט אחד?
זה באמת מורכב יותר.
חבר אמיתי אומר לך הכל לטוב ולרע
ואת הטוב אומר גם לאחרים
על הרע הוא לא אומר ולא "מלכלך" אצל ועם אחרים!
וחבר מדומה לא אומר לך לא טוב ולא רע
הוא אומר רק רע לאחרים!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
חבר אמיתי יודע לתמוך
כי לפעמים משהו שאתה רואה מנקודת מבטך זה שונה מנקודת מבטו של אחר
ולפעמים אנחנו לא יודעים לקבל ביקרות ומתרגזים אם אומרים לנו את דעתם
צריך לדעת לומר את האמת בצורה טובה, לא מתוך ביקורת
מתוך להביא דעה
ולפעמים לא להביא את דעתך מתי שזה יכול לפגוע בחבר שלך!!!
זאת דעתי😊
QUOTE (limaori @ 05/07/2007) חבר אמיתי יודע לתמוך
כי לפעמים משהו שאתה רואה מנקודת מבטך זה שונה מנקודת מבטו של אחר
ולפעמים אנחנו לא יודעים לקבל ביקרות ומתרגזים אם אומרים לנו את דעתם
צריך לדעת לומר את האמת בצורה טובה, לא מתוך ביקורת
מתוך להביא דעה
ולפעמים לא להביא את דעתך מתי שזה יכול לפגוע בחבר שלך!!!
זאת דעתי😊
מסכימה עם ליאורי
המשפט הזה כל כך נכון..
כי חבר אמיתי שהוא רואה שמשהו רע בך הוא ינסה לשנות את זה בך.. במקום לרוץ ולספר לכולם..
ואים יש לו משהו טוב עליך הוא ירצה שכולם ישמעו.. ככה אני חושבת