זהו פה נשברתייי..!1
עברתי את זה פעם אחתתת לא יכולה עוד פעםםם..! וזה רק היום השלישי שלי
אין לי יכולה יותר אי אפשר לקום אי אפשר לזוז אי אפשר לעשות כלוםםםם!!!!
הכל צריך להביא לי לפה ואני לא אחת כזאת..נשבר לי כמה אפשר להיות ככהה אאוווףףףףףף!!
אני רוצה כבר ללכתתתתת..עוד אני מדברת כמו איזה נכה שלא יכולה ללכת יותרר..אבל באמת אני מרגישה חרא..ואני לא מגזימה..
מותר לי רק לקום לשירותים ולשטוף פנים..זהו..!!לא רוצהההה
וגם משעמםםם רצחחחחח טלוויזיה מחשב לישון וזהו כל היוםםםםם..!:'(
חחח לא נרוא יעבור...
עכשיו תלמדי להעריך את הרגלים שלך 😉
אני מקווה שיעבור מהר ...=)
מאמי אני בטוחה שזה יעבור מהר !! ,
תרגישי טוב :]..
ותגידי לחברות לבוא אלייך או משהו ,שלא שיעמם לך
מוואאה
מאמייי אסור לך להשברררר את תעברי גם אתזה..
תחלק הגדול עברת- הניתוחח.. נישארה ההחלמה..
תשמרי על עצמך וקחי בקלות עד כממה שאפשר בע"ה זה יעבור בלי שתרגישי..
QUOTE (מוריה16 @ 04/07/2007) חחח לא נרוא יעבור...
עכשיו תלמדי להעריך את הרגלים שלך 😉
😉
זה יעבור מהר.
תרגישי טוב 😊
QUOTE (HeNNNNNNN @ 04/07/2007) מאמי אני בטוחה שזה יעבור מהר !! ,
תרגישי טוב :]..
ותגידי לחברות לבוא אלייך או משהו ,שלא שיעמם לך
מוואאה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
רק ככה מעריכים את מה שיש לנו
עוד מעט זה יעבור
אל תשברי!!!
QUOTE (HeNNNNNNN @ 04/07/2007) מאמי אני בטוחה שזה יעבור מהר !! ,
תרגישי טוב :]..
ותגידי לחברות לבוא אלייך או משהו ,שלא שיעמם לך
מוואאה
מקווה שיעבור מהרר(:
אוהבת אותך מלאא3>
תודה חמודיםם..!!
אוף לא ישנתי כל הלילה מכאבים רק ב6 בבוקר נזכרתי לקחת כדור ואז זה נרגע וישנתי עד 10
QUOTE (limaori @ 05/07/2007) רק ככה מעריכים את מה שיש לנו
עוד מעט זה יעבור
אל תשברי!!!
איזה סיוט זה נשמע מאמי אבל את תעברי את זה כי את חזקה!
אל תישברי מאמי ובאתמ ככה לומדים להעריך את מה שיש לנו
החלמה מהירה מאמי! 3>
עדי?!!??
אסור לך להישבר כל-כך מהר!
את חזקה
ואת תעברי את זה!
אלוהים למעלה רואה אותך ושומר עלייך
תנוחי כמה שצריך
ונכון זה מעצבן כל הזמן להיות במיטה ולא לקום
אבל את לא נכה!
זה הכול לטובתך!
והחלמה של הרגל שלך!.
החלמה מהירה מתוקה שלי
מואה3>
כפרעליכם..!!תודההההה..!!
אוףף ההורים שלי הלכו לעירר..רציתי ללכת איתםם😢 אבל אמרו שיקנו לי משו חחח..
הלילה הזה דווקא ישנתי מה זה טוב לא הרגשתי את עצמי..מרוב שצברתי כ"כ עייפות מכל הימים האלה שלא ישנתיי..
חחחחח..טובב..עד שקמתי ברגל ימין היום..רגל ימין בגבס...איזה מבאס זההה..!! אני בדרך כלל לא קמה ברגל ימין..
כשהיה לי גבס ברגל שמאל תמיד קמתי ברגל שמאל..משו מוזר חחח😛