ממה את לחוצה מאמי? מה קרה?
לגבי החברות אולי הן לא החברות האמיתיות
שאת צריכה ושמגיעות לך תרימי
את הראש את תמצאי את החברות האמיתיות כי את מקסימה
את לא לבד קודם כל יש לך אותי תמידדדדדדד
יש לך את המשפחה המדהימה שלך
ואת כל האתר פה
יש לך חברים דודים ידידים דודות וכ"ו
והעיקר שיש לך את עצמך!
אוהבת אותך והכל יהיה טוב
וגמני לא הכרתי את סבתא וסבא שלי ז"ל מצד אבא
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
ליפזי קודם כל לבד בעולם את לא
ישלך אותנו😊
ויש לך הורים ואחים שאיתך
עם החברות שלך לא אכפת להם ממך
כניראה שהם לא חברות שלך
הם סתם ילדות שלא אוהבות לעזור שאת צריכה
אבל שהן צריכות הם באות
בקשר לכאבים אמרתי לך תעשי מקלחת תנוחי תינשמי עמוק
ת ר ג ע י
אל תהיי בלחץ
ועל תתני לכלום להשפיע עלייך כי זה לא בריא
בקשר לסבתא שלך ..גמני לא הכרתי את סבא שלי דווקא
ואני בטוחה שהוא שומר עלייך מלמעלה והוא גאה שיש לו נכדה כמוך
לבכות זה גם סוג של פריקה וגם צחוק זה סוג של פריקה
תלוי באיזה מצב
יהיה טוב רק עם תאמיני בעצמך
ורק אם תאמיני שיהיה טוב
אני אוהבת אותך מאמי
מאמי שלי את לא לבד אני פה לצידך בכל מצב!
וחברות? תדברי איתם ואם לא אכפת להם
הם לא שוות אותך!
ומה כואב לך מאמוש?
יופיייי כל הכבוד מאמי!
אני שמחה על התגובה הזאת
מהיום את שמה עליהם פסססס
לא מעניין אותך מהן
תחפשי יותר טובות
יופי שעשית מקלחת ונירגעת
תהיי רגועה ושקטה
אל תתני לאפחד להרוס לך..!
ויהיה טוב
את צריכה להיות אופטימית (:
אני אוהבת אותך מתוקה(:
קטנה שליי, אני כלכך גאה בך(: 😁
ימדהימה
כל הכבוד על האופטימיות!
תמשיכי להיות שמחה555
אווהבת אותך מלאאאאאאא
חעחעעח יקטנהה שלייייי(:
שמחה בשבילך עד השמיים
אוהבת אותך
יהייהה טוב מתוקה.....
ואת לא לבד יש לך אותנו את הפורום המדהיים הזה!!!!
ואנחנו פה בשבילך לכל דבר שתרצי....
נכון בנות!?!?!? 😊