אוווופ למה?! למה זה קורה?!
אני לא יכולה יווווווותר!!!
הדמעות לא מפסיקות לרדת..
כואב ליי..אני מפחדת.. מקווה לטוב..
אמא שלי בבית חולים עכשיו.
היא לא הרגישה טוב בבוקר, היו לה כאבים חזקים
לקחנו אותה לבית חולים, לא ידענו כלום לא אמרנו לנו כלום!!
כל היום היא הייתה בבדיקות וגילו שיש לה דלקת
לא יודעת איפה!!
אני רק יודעת שהיא בחדר מיון עכשיו ורע לי וכואב לי!!
וקשה לי להפסיק לבכות.. הדמעות לא נעצרות
רק ממשיכות וממשיכות לזלוג..
ואבא שלי שלא אומר לנו כלום!!
רק אמר שהוא בדרך הבייתה ושאמא שלי נשארה שמה בבית החולים.
אאאאאאאאאאאההההההההההההההההההההההההההה
אוופ מעצבן למה?! מה קרה פתאום?! מאיפה הכאבים האלו צצו?!
אני לא יכולה יותר..כואב לי.. בא לי לראות אותה.. לדעת שהיא בסדר!!
ובכלל.. לדעת מה קורה
ואיי מאמי
אני מקווה שהיא תבריא
ושלא יהיה לה משהו חמור
אבל את חייבת להיות חזקה בשבילה
כדיי שהיא גם תאכל להילחם
יהיה טוב
אווהבת אותך מאמייייי
מאמי אולי תלכי אלייה תיהיי איתה שם..
ואל תבכי תיהיי חזקה אם היא תראה אותך ככה זה יותר יעציב אותה
יהיה בסדר את תראי !
אוהבת אותך יפה שלי !!
תיהיי חזקה בובה!!!
החלמה מהירה!
מאמי דבר ראשון אל תבכי, אמא שלך חזקה
היא תעבור את זה כמו גדולה, ותהיה הרבה יותר
חזקה אם היא תדע שאת בסדר ולא דואגת יותר מדי
הרופאים יטפלו בה, ואני מבינה את ההרגשה של האי ידיעה
חכי שאבא שלך יגיע הביתה והוא יסביר הכל אני בטוחה
רק תהיי חזקה בשבילה, זה מה שהיא הכי צריכה
אוהבת אותך מלא, ותהיי חזקה 3>
לכל דבר אני פה..
מאמי צריך להגיד תודה לאל שזאת
רק דלקת ולהגיד תודה! מזל שזה זה
ולא משהו אחר יותר גרוע מזה
יטפלו בה טוב והיא תצא מזה כמו גדולה וגיבורה
אבא שלך יגיע ויסביר לכם מה קורה
ומה הולך אני בטוחה
אוהבת אותך ותמיד פה בשבילך
תהיי חזקה ואל תבכי
את חייבת להיות חזקה בשבילך בשבילה ובשביל כל המשפחה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
חלי שלי
יהיה בסדר מאמי
יטפלו בה שמה והיי תיהיה בסדר ני מבטיחה לך
תהיי חזקה מאמי
הכל יסתדר
היא תחזור בייתה והיא תיהיה בסדר
תאמיני לי שהרופאים יודעים איך לטפל במצב כזה
והיא תצא מזה
חלי שלי אוהבת אותך המון תהיי חזקה כן? אל תישברי
ודברי איתי מאמי עם את צריכה משהו
אוהבת אותך מלא
נשמה שלי אני מקווה שאמא שלך מרגישה יותר טוב
תהיי חזקה מאמי
אתם תעברו את זה יחדיו!!!!
את תראי שהיא תבריא והכול יהיה בסדר
איתך תמיד!!!
אוהבתתת
ואיי בנות תודה תודה תודה תודה..
עזרתן לי מאווד, וממש שיפרתן את ההרגשה שלי..
אני מרגישה יותר טוב..
ואמא שלי גם תודה לאל, יש לה אבנים בכליות.
בהתחלה חשבו שזה גרוע יותר אבל במזל זה לא..
ממש נבהלתי כשהיא הייתה במיון אבל עכשיו שהכל טיפה יותר נרגע גם הוקל עליי..
אנחנו עוד מעט נוסעים אליה, לראות איתך היא מרגישה..
ושוב תודה!!
תודה על העזרה שלכן, על העידוד למרות שאתן לא חייבות
אתן מ=ד=ה=י=מ=ו=ת !
אוהבת את כולכןןןןןןןןןןןןןןןןןן..
3>
רחלי?!
קודם כול תרגעי
אני בטוחה שאלוהים שומר עלייה מלמעלה!
תיהי חזקה בשבילך ומיוחד בשביל המשפחה ואימא שלך!
תתמכי בכל מצב אפשרי
כמה שכואב לך
תיהי לצידם תמיד
יהיה בסדר מתוקה
אל תדאגי!
תתפללי לאלוהים!..
אוהבת 3>
אוי גם אני עברתי את זה לפני חודש = \
אני יודעת שזה קשה מצב כזה של חוסר ידיעה
הכי טוב תסעי אליה , תהיי איתה..
QUOTE (koka15 @ 04/07/2007) ואיי מאמי
אני מקווה שהיא תבריא
ושלא יהיה לה משהו חמור
אבל את חייבת להיות חזקה בשבילה
כדיי שהיא גם תאכל להילחם
יהיה טוב
אווהבת אותך מאמייייי
אוהבתת
איך היא מרגישה מאמי?
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
יפה שליי אני שמחה שהיא בסדר ,
היא מרגישה יותר טוב ?
מתה עלייך !
היא מרגישה יותר טוב אבל ממש נבהלתי..
כשהגענו אליה בדיוק הביאו לה את האוכל..
ישבנו דיברנו היא אכלה ונחנקה..
הבאנו לה מים, מיץ שום דבר לא עזר
היה לה קשה לנשום, אתן לא יודעות איך הרגשתי
הלב שלי ירד, הדמעות החלו לזלוג..
אח שלי שם לב שהצינור יצא וחיבור אותו חזרה והכל הסתדר..
מ=ז=ל = מ=א=ל=ו=ה=י=ם !
אבל היה לי קשה לראות אותה ככה
ידעתי שאני לא צריכה לבכות, לא לראות לה את זה..
אבל זה היה ממש קשה
אחותי הגדולה נשברה, ואני ניסיתי להישאר חזקה
היה י כל כך קשה אז הלכתי לשירותים לבכות וחזרתי.
יש לה דלקת ואבן בכליה
אבל אי אפשר להוציא לה את האבן הזאת אם הדלקת לא עוברת
והיא חייבת להסתובב עם איזה משהו כל הזמן,
ועשו לה ניתוח בגב, והיה לה קשה ללכת, לשבת, לקום..
ועזרתי לה להתקלח כי יש צינורות שמחוברת אליה בניתוח שאסור לנתק אותם.
גם דודים שלי, אחים של אמא באו אליה ישבו דיברו..
העיקר שהיא אופטימית ומנסה לשדר לנו שהכל יהיה בסדר..
בעזרת ה' הכל יהיה ככה..
תודה רבה לכן בנוות, במשך כל הזמן הזה שיחזרתי במוחי את התגובות המקסימות שלכן
שעזרו לי ממש, מאווווד!!!
אוהבת אתכן ה=מ=ו=ן תודה על העזרה, על התגובות, על זה שאתן מקסימות..
ע=ל = ה=כ=ו=ל !
3>
יופי מאמי
העיקר שעכשיו היא מרגישה הרבה יותר טוב
שאלוהים ישמור עלייה !
אוהבת ואתך