עבדתי אתמול פעם ראשונה.. [ סקרים בטלפון ]
והסקר היה על תרופות וכאלה..
אז הייתה שאלה על איזו תרופה הכי יעילה, משהו כזה ,
ואיזה אחד עושה לי : " ויסקי "
אני כזה "מה?"
"ויסקי.. אני אומר לך, ויסקי וסקס זה הכי עוזר "
חחחחחחח נקררעעתתי
והייתה עוד אחת שבאמצע הסקר [[ ה ח ו פ ר , שכל כולו זה תרופות אקמול וכאלה]] אמרה :
"ניראה לי אני הולכת לקחת אקמול.."
חיחיחיחי
לממררות שבא לי לעזוב שם אחרי משמרת ראשונה ,
ולמרות שכאב לי הראש ממש כשנגמרה המשמרת,
היה מצחיק
יום טוב פיפול 😊
חחח ואי קרועים!
נראה לי רק צחוקים בעבודה הזאת!
מאמי אל תוותרי ישר על המשמרת הראשונה
פעם ראשונה זה קשה
פעמיים-שלוש
ואז מתרגלים
אוהבת 3>
חחחחחחחחחחחחחחח יש גם את אלללה ..
שקורעים אותך מצחוק,
ועושים לך את המשמרת המשעממת ..😊
שמחה שלפחות נהנית וצחקת אפילו קקצת ..
אוההבת אותך יפפה שליי 3>
חחחחחחח תווודדה בנות :]]]
וכן , אני אלך עוד כמה פעמים ואז אחליט..
מתה עליכן יפות 😊
חחחחחחחחחחחחח איזה קרוועים
חחחחחחחחחחחחחחחחחחח אנשיםםם מצחיקים חחחחח
חחחחחחחחחחחח העיקר שנהנהנהת מאמי 😁
חיחיחי גם הם סטללננים =]
טנקקיו !
אנשים מצחיקים ממש..
חברה שלי שעבדה בזה סיפרה שהיא לא ידעה שקיימים כאלו אנשים עם יציאות בעולם.. חח
ובקשר לכאב ראש- לפחות העבודה שלך משעשעת. אל תעזבי!! נצלי את זה שיש לך עבודה, ועוד כזו שאת יוצאת עם חיוך.
QUOTE (רגייי @ 04/07/2007) חחח ואי קרועים!
נראה לי רק צחוקים בעבודה הזאת!
מאמי אל תוותרי ישר על המשמרת הראשונה
פעם ראשונה זה קשה
פעמיים-שלוש
ואז מתרגלים
אוהבת 3>
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*