היום יש בר מצווה לאח של חברה טווווווובה שליי ..
ממש מתרגששת בשבבייייייייילה ..
ולמרות שאני הרוגה מהקייטנה ..
חח דפקתי שינה של דוב קוטב צפוני בצהריים..
ועכשיו אני רעננה לעשות לה את הכי שמחחח בעוווווווולם ...
תאחלו לה מזל טווב ?
ותחיייכו אנשיים..
תרקדדו..
תעשו דברים שעושים לכם רק טוב בחופפש הזהה ..
כי הוא בשבילככם 😊
אבל תשמרוו על עצמכככככככם ..
ואל תעשו שטויות ..
אוההבת
דניאלי!?
תהני נסיכה!
שיהיה לך כייף!..=] =]
אוהבת אותך מאמי שלי
אה..חחח
מ-ז-ל-
ט-ו-ב
אוההבת אותתך גם בובבה שליי
ותודה רבבה 😊
דדניאאללושש בובה תההניי מלאא !
לאאב יו
תוודה מקסיימה שלייי
מתתה עליייייך
חחח תהני יפה שלי תוקה אחת אוהבת 3>
יאו מאמי מזל טוב.. 😉
ותהניי מלא מלא 😛
תעשי חייםם 😁
מואה אוהבת חחחח 😁 😎
מזלטובבבבבבב(:
תהניי מאמיייי
אוהבת אותך מלאא3>
מזלל טובב מאמיע שיהיה יום הולדת שמח
והמון בהצלחה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
דניאלי,
תהניי הערב מתוקה שלי..!!
מאחלת המון מזל טוב לאח של חברה שלך..!!! 😊
אוהבת אותך המון..
מואהה
איזו חמודה דניאליייייי (:
תהני מאמייי
3>
אאאאאאאיזה בווביי אתת
תהנני מאמייי
איך באלי גם \= משהו להתפרק ..
אוהבת אותך בוווובי , התגעגעתי 3>
חח נסיכה אני מקווה שנהנת מאמי
אוהבתתת