ליאורי!?
ברור שהכול עובר
וצריך להמשיך הלאה
אבל את יוזדעת כמישו שאהבת,יותר משנתיים
ועוד שנה שלא ראית אותו
זה קשה
סך הכול יום כזה היה לי,
נזכרתי בו
ואז הבנתי שבדיוק שנה לא ראיתי אותו..:\
ועברתי הלאה
אל תדאגי
אוהבתתת אותךךךךךךך הכי הכי בעולם
זה ההוא בן 26?!
= \
לא הבנתי
תהיי חזקה יפה שלללי (:
אוהבת אותך
QUOTE (MiSs_DiAmAnT @ 05/07/2007) זה ההוא בן 26?!
= \
לא הבנתי
תהיי חזקה יפה שלללי (:
אוהבת אותך
לא מאמי לא
זה מישו שאהבתי לפני הבן 26..:\
אבל יהיה בסדר
האמת!?
כבר בסדר=]
הא זה די עצובב..
גם אני והאהבה הראשונה שלי אפשר להגיד
אומנם רואים אחד את השניה הרבה
אבל בכלל אין בינינו קשררר
והוא כלכך השתנה..
פשוט מגעיל אותי לראות אותו לפעמים ולחשוב שפעם אהבתתתי אותו....הכי הכי הכי שיש
אפילו את חבר שלי אני לא אוהבת ככה חח
בקיצור..
זה טבע הדברים = \
אנשים משתנים...דברים משתנים...
QUOTE (hofit189 @ 04/07/2007) מאמי שלי 😢
אל תיהיי ככה עבר שנה את צריכה לאט לאט לשכוח מזה
אל תיהיי עצווווווווובה
אני אוהבת אותך
תיהיי חזקה בובה
עם הזמן הכל עובר
אוהבת המוןן
הכול יהיה בסדר
הכול עובר
באמת,
רק עצוב קצת,
בכל זאת אהבה ראשונה
שלא הכי התגשמה כמו שרוצים
אבל אהבה אמיתית אמיתית תבוא
=]
QUOTE (רגייי @ 05/07/2007) ליאורי!?
ברור שהכול עובר
וצריך להמשיך הלאה
אבל את יוזדעת כמישו שאהבת,יותר משנתיים
ועוד שנה שלא ראית אותו
זה קשה
סך הכול יום כזה היה לי,
נזכרתי בו
ואז הבנתי שבדיוק שנה לא ראיתי אותו..:\
ועברתי הלאה
אל תדאגי
אוהבתתת אותךךךךךךך הכי הכי בעולם
אני יודעת שזה הכי קשה שבכולם
אבל תקחי את זה למקום טוב
תנסי לזכור את זה בצורה הטובה ביותר
שאחרי זה לך לא יכאב כמו שכואב עכשיו!!!
אוהבת אותךךך עד לשמיםםםם 😍
צודקת ליאורי
העיקר שהייתה אהבה
למדתי ממנה טעויות שגיעויות
אוהבת אותך מלא מלא מלא
מואה3>
מואה3>
מואה3>