הכל מתחיל להסתדר :]
לא מזמן הייתה לי תתקופה הכי מגעילה בחיים שלי,
לא הלך לי בשומדבר..
הכל היה מגעיל, כל הזמן רק בכיתי..
עכשיו ?
יש לי מישהו מדהים, יש לי חברים וחברות שפשוט. .אין..
יש לי משפחה מושלמת.
החופש הזה התחיל בצורה הכי יפה שאפשר.
ואנני נהנת כמה שיותר ולא נותנת לשומדבר להשפיע עללי .
מקווה שישאר ככה.
תודה לכל מי שעזר לי ועודד אותי (:
אווהבת אותכם!
יאה...
אני שמחה שאת מאושרת!
ואל תתני לאף אחד
לשומדבר דבר בעולם
להשפיע עלייך לרעה
ואם כבר הושפעת?
זה תקופות יעבור מהר מהר מהר מהר
שתמיד יהיה לך חיוך על הפנים
אוהבת אותך 3>
בתאלללי שמחה בשבילך הלוואי תמיד תהיי מאושרת כי יש פה מחסור חח
😊
יפה שלי,
אני שמחה בשבילך באמת :]
אוהבת אותך..
שתמיד תיהיי מאושרת 😛
בלי עין הרע :]
שמחה בשבילך בוובי .
אומרים שאם טוב ביום ראשון טוב כל השבוע ...
מקווה (:
מאמי?
אני שמחה בשבילך.
שתמיד תהיי ככההה בלי עין הרע טפו טפו טפו ..
😊
QUOTE (-שחרווניי- @ 04/07/2007) בלי עין הרע :]
שמחה בשבילך בוובי .
אומרים שאם טוב ביום ראשון טוב כל השבוע ...
מקווה (:
נכון ..דווגרי זה תמיד ככה.
ויום ראשון אצלי ?
היה הכי מדהים בעולם :]]
אאאח ..מאושרת אאין .
אני אופטימית בדרך כלל, אבל יש דברים שמשפיעים קצת יוותר גם אם אתה הכי אופטימי בעולםם P:
תווודהה לכולכןןןןןןןןן מדהימותת :]
בייבי אני הכי שמחה בשבילך ב ע ו ל ם !!!
אאמןןן תיהיי ככה מאושרת - כ ל - החיים !
מתה עלייך :]
שמחה בשבילך מאמי
אוהבת אותך(:
555 מאושרת בשבילך יפה שלי
זה מגיע לך שיהיה המון בהצלחה
אוהבת אותך הכי בעולם
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
בלי עין הרע!!!
שתמיד תהיי ככה שמחה ומאושרת!!
😁
שמחה בשבילך נשמהה!!!!
שתמיד תיהיה כככהה!!
שמחה בשיבלךך
מגיע לך כל האושר שבעולם
מואהה
אוהבתת
יייייאאאאאא בתאלי איזה כיף לי לשמוע את זה ממך..
הלוואי על כולנו להרגיש כמוך.. להיות כל כך מאושרת
זה כיף כשלאט לאט הדברים מתחילים להסתדר פתאום אחרי תקופה לא קלה
יפה שהיית חזקה עד עכשיו ולא וויתרת ולא נישברת.. כי אחרי הרע תמיד מגיע הטוב :]
אוהבת 3>