היום בבוקר שוב ראיתי את הסרט המדליק "יש לה ביצים"...!!
חחחח....איך אני חולה על הסרט הזה!!
מישהו ראה?? את מי אתם מעריצים בסרט???.. 😂
חח חמודה
באמת סרט חמוד
ולא מעריצה אף אחד😊
חחחחחחחחחח
אני ראיתי את זה כבר עשר פעמים אולי
ואייזה סרט יפה חבל על הזמן(:
הכי אהבתי תקטע שבעטו לה תכדור ל"ביצים"
חחח והיא המשיכה כזה לעמוד ואז היא צעקה "אאאייייייי" חחחחחחחח סתומה
את השחקנית הראשית לא זוכרת תשם שלה 😕
ראיתי אותו גם אתמול ביס ...
סרט ממש יפה 😊
סרט נחמד ..
אני מממתה על שחקנית הראשית .. מדהיימה
חחחח כן ראיתי כמה פעמים.
ואני מעריצה את השחקנית הראשית 😁
סרט מדהים. 😛
חחעחעחע ראיתי אותו אלף פעמי
אני מעריצההה ת'שווה שהיא התאהבה בו
חחח מעריצה...נסחפתי..חמה עליו בקטנה 😊
חחחחח!! אהבתי את אמנדה ביינס(השחקנית הראשית!) ואת סבסטיאן אח שלה..חחחחח איזה חמוד הוא...במיוחד בקטע שהוא יוצא מהמונית...וזאת באה אליו נותנת לו נשיקה ואז לוחשת לו לאוזן!! קטע מצחייקק חחחחחחחח
ודיוק גם חמוד! אהבתי את הקטעים שבהם הם משחקים כדורגל והוא מאמן אותה
QUOTE (Bubit_metuka @ 06/07/2007) חחחחח!! אהבתי את אמנדה ביינס(השחקנית הראשית!) ואת סבסטיאן אח שלה..חחחחח איזה חמוד הוא...במיוחד בקטע שהוא יוצא מהמונית...וזאת באה אליו נותנת לו נשיקה ואז לוחשת לו לאוזן!! קטע מצחייקק חחחחחחחח
ודיוק גם חמוד! אהבתי את הקטעים שבהם הם משחקים כדורגל והוא מאמן אותה
גם את אח שלההההההה😊
איזה חתיך הואאא
והם באמת דומיםם!
יהנו כאילו יש דימיון בנייהם
אין, זה אחד הסרטים היפים 😁
סרט חמוד קליל כזה😊
יש לי אותו במחשב😊
כנראה שרק אני לא יודע על מה מדובר..😢
QUOTE (pelad1 @ 27/07/2007) כנראה שרק אני לא יודע על מה מדובר..😢
גם אני חח
QUOTE (15PrInCeSs @ 27/07/2007) QUOTE (pelad1 @ 27/07/2007) כנראה שרק אני לא יודע על מה מדובר..😢
גם אני חח
יופי בואי נתחתן
😂 😂 😂 😂