רק אל תגיד לי שהכל בסוף עובר
ואל תספר לי איך האופק מתבהר
לא רוצה מילים להתנחם
לא אכפת לי מי יוצא אשם
רק אל תגיד לי שיאהב אותי אחר
ואל תגיד לי שאסור לי לוותר
אל תחפש את הדמעות
יש לי עוד כל כך הרבה לראות
תדע החופש כבר קורא בשמי
מזמין אותי אליו
לא מפחדת שוב לבד
אז אל תחזיק לי את היד
ואם הדרך חשוכה עכשיו
אולי ארעד מקור
לא, לא תשמע אותי בוכה
רק אל תגיד לי שעם הזמן זה מתרחק
ואל תספר לי על החכם והצודק
תראה איך שנגמר לנו הזמן
אז איך זה שאתה עדיין כאן
תדע החופש כבר קורא בשמי
מזמין אותי אליו
לא מפחדת שוב לבד
אז אל תחזיק לי את היד
ואם הדרך חשוכה עכשיו
אולי ארעד מקור
לא, לא תשמע אותי בוכה
רק אל תגיד לי שהכל בסוף עובר...
הייתי חייבת 😢
אוףףףףףףף
נישבר ממך
ברי?!
מה קרה?
שוב הכול בגלל בחור?
אל תתני לאף אחד לפגוע בך ככה
את הכי הכי
אל תתני לעצב לשקוע בך
אוהבת אותך
QUOTE (רגייי @ 04/07/2007) ברי?!
מה קרה?
שוב הכול בגלל בחור?
אל תתני לאף אחד לפגוע בך ככה
את הכי הכי
אל תתני לעצב לשקוע בך
אוהבת אותך
בדיוק מילה במילה
יהיה טוב ברי
אוהבת אותך
שיר עצובבבבב😢
מאמי שלי תהיי חזקה
באמת שהכל עובר כמה
שאולי זה משפט כואב כי
לפעמים לוקח לזה זמן
הכל בחיים עובר רק תאמיני
אוהבת אותך ותמיד פה בשבילך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
ברוש,
למה את עצובה, יפה שלי..? 😢
תזכרי מאמי, שאני תמיד פה בשבילך אם את אי פעם צריכה.
את ילדה חזקה, אני יודעת שאת תשרדי..!! הכל יעבור בקרוב..יהיה בסדר! 😊
שולחת לך חיבוק דובי ענקיי ומלא נשיקות..!!
אוהבת המון...
מואהה
ברוש יהיה טוב
אחותי תקשיבי
הגעתי להחלטה
שאני עוברת לצד השני
לי?! נמאס מבנים!
את מצטרפת להחלטתי?!
יאללה יהיה לנוווו כיף יחד, נחפור אחת לשנייה , נמרח לק כחלק מדיייט , תחשבי על כל ההיתרונות! 😊
חחח אוהבתתתך ומקווה שהעלתי לך חיוך
אה..ותשקלי כן?!
מאיה
הכל פסדר יפות שלי
תודה על הדאגה
וזאת סתם עוד פריקה .. שהייתי חייבת בגלל מישהו :[
אווהבת אתכןןןן
יפה שלי מה יששששששששששששששששששששששש.
אוהבת אותך
כלום יפה שלי
עבר
אוהבת אותך כלכך