+ שנינוש + (AM 12:53) :
קורל מה אני עושה ? ]=
קורלי (AM 12:53) :
מתחילה לחפור ללעצמך את הקבר אבל יודעת מה אולי היא לא תספר אבל לאמא שלך
אם אמא שלי יודעת . אין שני יאוווווווו
מה אני עווווווווווווווווושה 😢
שני תדעי שאהבתי אותך ....
אני נשבעת שכל יום אניח זר ..
חח סתם , יוו מה נעשהה!!??
😨 😢
מורני...
אמא של חברה שלי
גילתה עלי משהו שאני לא רוצה שאמא שלי תדע
ואני מפחחחחחדת שהיא תספר לאמא שלי 😢
אוווווווווף
ואי מאמי ;\
איזה סיבווךךךךך
מקווה שהכל יסתדרר ...
תנסי אולי להגיד לחברה שלך שתדבר עם אמא שלה ..
שתשכנע אותה לא לספר כלום לאמא שלך .
בהצלחה (:
יאוו תדברי אם החברה שתשכנע את האמא !
איזה באסה אוהבת אותך מחזיקה אצבעות
שנינו'ש קודם כל תירגעי
לדעתי לכי לדבר עם האמא
של אותה חברה תגידי
ותסבירי לה את הדברים
אוהבת אותך וגם אם אמא שלך
תדע אולי היא תכעס ותתעצבן
אבל זה יהיה רק לטובתך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מאמי
לכיי תדברי עם אותה אמא של חברה שלך..
או שפשוט תדברי עם אמא שלך
וככה היא לא תצטרך לשמוע מאחרים :\
מווקה שלא קרה משהו רציני
אוהבת אותך!
עדיף לספר לאימא עכשיו
שאחרי זה לא יגיע למקומות הלא נכונים
וזה צריך לבווא ממך
ולא מהצד
תלכי לדבר עם אימא
כמה שיותר מהר@@@@
בהצלחה!