לא אמור להיפתח הפורום האהוב כמו בכל חופש גדול ?
לא .
החליטו לא לפתוח כי פורומים אחר מוזנחים .. משו כזה
היה פעם אשכול על זה פה
הוחלט שהפורום האהוב לא ייפתח מכיוון
שבזמן שכשהפורום הספציפי הזה היה פתוח, שאר הפורומים קיבלו
יחס מועט מידיי והאתר כולו היה מורכב בעיקר על במה חופשית
ולכן נהיר החליט, בשיתוף שאר המנהלים,
שהשנה, פורום במה חופשית לא ייפתח.
וזה לא נתון לויכוח.
למי שיש טענות\מענות\הארות ו\או הערות
יכול לפנות אל נהיר, מנהל האתר.
מבאסים, ..חבל..לפי המראה..לאט לאט מה שבראש הופך לכזה פורום ..או דומה לו..
לדעתי אתם צריכים לבוא למען הגולשים..
ובחודשיים האלה לתת לנו להנות בפורום פתוח חופשי והכל.. :\\..
למרות מה שקורה בשאר הפורום בכללי ..
חבל..
QUOTE (morand @ 03/07/2007) מבאסים, ..חבל..לפי המראה..לאט לאט מה שבראש הופך לכזה פורום ..או דומה לו..
😁
אושרי צודק במה שהוא כתב
מורניי אולי אתם לא רואים את זה
ולא מבינים את זה
אבל עצם האי פתיחה של הפורום
הזה הוא לבוא בעד ולטובת הגולשים...
אל תלכו עם ראש מרובע אלא תנסו לקבל את זה
ולהבין את הסיבות לכולם יש את המוח להבין את הדברים
ואני בטוחה שאחרי מחשבה עמוקה אתם
תסכימו איתנו ועם שאר המנהלים!
ופורום מה שבראש ל--א יהפוך להיות במה חופשית!!!!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*