מ=ת=ג=ע=ג=ע=ת ! ! ! !! ! ! !! ! !
איפה את היוםםםםם???
.......
דדדדיי אני מתחרפנתתתת!
נידפקתיייייייייייייייייייי
מה יהיה איתי?!?
אני יכולה להיות רגע אחד בשיא החירפון והדפיקות והצחוקים
בקיצור במצב כפיתת סטלני ביותר..
ורגע אחריי להיות שרורה בתוך דיכאון 😢 😢 😢
:'( עצוב לי!!
מה קרההההההההההההההה מתוקההה?
אני מתחרפנת, הוא מחרפן אותי.
אני מתוסכלת, עושה טעויות.
קיצור.. צריך לקשור אותי למיטה :\\
למה מאמיי?
את הכל אפשר לסדר ועל הכל אפשר לדבר.
את לא צריכה להתייאש בכזאת קלות!
בעיות עם החבר מאמי?!
זה קורה לכולם, ככה זה בזוגיות לפעמים יש ריבים,
זוגיות זה לא דבר קל את צריכה לעבוד קשה כדי
שזה יצליח אני אומרת לך מניסיון!!!
אז תתעודדי ותרימי את הראש מאמי
אם בא לך לדבר ולספר לי מה קרה יותר לעומק
שלחי לי הודעה לפרטי אני אביא לך את המסן \ איסיי שלי ...
אני מבטיחה לעזור או לפחות לנסות!!!
אל תהיי עצובה כלום לא שווה את זה באמתתתת
דדייייייייייייייייי נשמממהה שללי!!@
הוא כ"כ לא שוווה אותך!
וגגם אם זה לא בגללו, אזז שום דברר לא שווה שתורידי את החיוך המקסים
הזה ששלך בשבילללוללללולולולללוו....
חבבלל עליו.
מפיץ כזה אור, ושמחה.
דיי נשמה שלי,
יהיה טוב.
שיר גדול:
"זה כואב, זה ייכאב, אבל בסוף זה יישתחרר.."
אני כאן אם את צריכה משהו.
אני עם אושרי...
יהיה טוב מאמי...לדעתי אל תדברי איתו, זה לאעושה טוב בכל זאת
מאמי שלי אל תדאגי יהיה טוב אוהבת אותך תהיי חזקה
מורני מלאכית שלי
את חייבת להרים את הראש
ולהיות חזקה
זאת תהיה תקופה לא קלה
אבל את תעברי אותה כמו גיבורה
עברת דברים יותר קשים
ואת תנצחי את הכל ותהיי מאושרת
אוהבת אותך מאוד ותמיד פה בשבילך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מורני!?
את שוב עצובה~!
לא לא ולאאאאא!!!
אסור לך להיות ככה!
תיהי חזקה
תעברי את המכשולים
ותעלי לפסגה!
אל תתני לשומדבר להרוס אותך
אוהבת אותך מאמי
אוהבת אותך 3>
אל תיהיי עצוביייייייייייי 😁