הרגשתי ממש רגועה, שהכל בסדר..
שכחתי מהצרות..
ואז ההורים הגיעו הבייתה.
ושוב הכל התחיל.
ארררררר הם כאלו מעצבניםם!!
כל דבר שאני עושה, הם מתעצבנים!!
ניסיתי להיות נחמדה וערכתי להם שולחן רומנטי לשניהם,
אבא התעצבן שלא סידרתי את הלחמים יפה 😊
אמא חזרה הבייתה והעצבנה שרבתי עם אבא
ואז היא צרחה "את כמו אבא שלך!"
ואז הוא נעלב,
ואז הם התחילו לריב שוב.
אוףףף, רק ניסיתי להיות נחמדה!
אז סידרתי את המטבח ואחותי בילגנה,
אז אמרתי לה שתפסיק,
אמא התעצבנה עלי.
ניסיתי לעשות משו נחמד להורים של אמא (הסבא וסבתא שאני הכי אוהבת)
והם צעקו עלי שאני מדברת בקול מידי
וזה נראה שאני צועקת.
עכשיו הם רואים סרט,
ביקשתי שיורידו את הווליום והם אמרו שאני אסתום.
אוףףףףףףףףףףף
הם לא מעריכים בגרוש כשאני מנסה להיות נחמדה!!
נמאס לי!!
אני בסכ"ה מנסה לעזור ולשנות את המצב בבית!
וכל מה שהם עושים- מושכים אותי בחזרה לחרא שלהם!
אוףףףףףףף!!
לטעמי ההורים שלך לא מעריכים את החיים מספיק...בם לדעתי עסוקים יותר מידי בשטויות ובטפל מאשר בעיקר...
(וגם זה קשור במה שרציתי לספר לך..)
תיראי אני לא יודעת מה קורה במשפחה שלך אבל תיראי יכול להיות שהם עצבנים כי הם חוזרים עייפים מעבודה ועיצבנו אותם שם והם באים הביתה ומוציאים את זה עלייך .
אני למה מגיל 13 אני תמיד הייתי מקבלת תצעקות בבית עם אחיות שלי היו עושות משו רע אני הייתי מקבלת תצעקות ועונשים תמיד אני הייתי השונה אבל לאט לאט הם מבינים שאני לא המקור לבעיה
אל תדאגי יהיה בסדר ,ואל תתני לזה להשפיע עלייך
חולה עליייך ברבה שלי
אני גם לא הככי יודעת מה המצב אצלך בבית ...
אבבלל.. זה תמיד ככה ?
תיראי ,
אני כבר הייתי פותחת להם ת'עיניים ואומרת :
אתם באמת לא שמים לב מה אני עושה בשבילכם ?
תחשבבו איך הייתם מרגישים במקומי ,
הייתי בבת אחת מוציאה הכל ויוצאת מהבית ..
אל תישארי במצב כזה בביתת .. צאי - תעשי סיבוב בחווץ ככה בלי כלום !
ואם שואלים אותך לאן את הולכת תגידי לנשום קצת אויר מחוץ למקום הזה ..
לפעמים גם אני במצבים דומים לשלך ..
ככה אני מגיבבה ..
מקווה שעזרתי ,
אוהההבת ,
ליהי 3>
מסכימה עם התגובה מעליי.. .
QUOTE (lioosh @ 03/07/2007) אני גם לא הככי יודעת מה המצב אצלך בבית ...
אבבלל.. זה תמיד ככה ?
תיראי ,
אני כבר הייתי פותחת להם ת'עיניים ואומרת :
אתם באמת לא שמים לב מה אני עושה בשבילכם ?
תחשבבו איך הייתם מרגישים במקומי ,
הייתי בבת אחת מוציאה הכל ויוצאת מהבית ..
אל תישארי במצב כזה בביתת .. צאי - תעשי סיבוב בחווץ ככה בלי כלום !
ואם שואלים אותך לאן את הולכת תגידי לנשום קצת אויר מחוץ למקום הזה ..
לפעמים גם אני במצבים דומים לשלך ..
ככה אני מגיבבה ..
מקווה שעזרתי ,
אוהההבת ,
ליהי 3>
מסכימה מילה במילה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*