אסור להאמין היום לאף אחד.
כולם צבועים, כולם מרכלים מאחוריי הגב
ייתנו לך את ההרגשה הכי טובה ב=ע=ו=ל=ם וידברו עלייך מאחוריי הגב לרעה .
אין חברות היום.
אין כלום
כולם חרא ..
:|| מאמי מקרה!?!?
יש חברות ויש חברות.. צריך לדעת טובטוב מי באמת חברה אמיתית...!
אחחחחחח אני תמיד טענתי זאת
שמישהו יאמין לי \=
QUOTE (shani_bachar @ 03/07/2007) אחחחחחח אני תמיד טענתי זאת
שמישהו יאמין לי \=
כנ"ל.
QUOTE (morand @ 03/07/2007) :|| מאמי מקרה!?!?
יש חברות ויש חברות.. צריך לדעת טובטוב מי באמת חברה אמיתית...!
איתך..
יש ויש !
לא כולם צבועים ..
שממממממעו ליייייייייי
חברה אמיתית יש דבר כזה!!
חברה אמיתי זה אוצר!!! הדבר שהכי קשה למצוווא!
אבל כשמוצאים אותו.! יודעים, בטוחים, ומאושרים ! ! !! ! !
כי יש תאחת שסומכים עלייה, שהיא שם בשבילכם תמיד כמו שאתם בשבילה....
בקיצווווררר.. היא כמו חלק ממכם!!!
לדעתי כל אחד בחיים שלו, במוקדם או במאוחר מוצא אותה..
בקיצווור מאחלללללת לכולכככככם שתגיייעווווו לחברה הזאתתתתת!!!
וסליחה על החפירה..
זה פשוט ממש לא נכון שאתם אומרים שאין וכל זה ..
כי יש, מתישהו מוצאים אותה!!
בהצלחה 😊 אוהבתתתתת!
מכירה ת'הרגשה
למרות שיש יחידים יחידים שהם באמת אמיתים .
תשמעי זה ממש תלוייי..
לי יש את החברה הכי טובה מכיתה ה' חח ואני בי"א עכשיו..
ובחיים אבל בחייםםם לא בגדנו אחת בשניה אנחנו ממש כמו אחיות !
אבל כן.. גמאני למדתי כבר שאין כזה דבר "אנשים אמיתיים"..
ואסור לסמוך על אף אחד, רק על ע-צ-מ-ך
זה לא ככה שירו'ש
אני בטוחה שיש לך חברות
אמיתיות שתמיד יהיו שם בשבילך
ולא ירכלו עלייך ולא ידבר עלייך
רק צריך למצוא אותן
אבל הן קיימות
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
שיר יש משו בדברייך
אבל אני בטוחה שיש את החברה האמיתית
שלא תמיד רואים אותה מול העיניים
היא מסתתרת לה בין כולם
ורק מחכה לך!
את תמצאי אל תדאגי!
ותנסי לשמור מרחק מאחרות שאת יודעת שלא עושות לך טוב
QUOTE (lovey_love @ 03/07/2007) מוכר ההרגשה.
😊
צודקת..
אבל תחשבי שכל אחת עושהטעויות וכולנו,כן גם אנחנו פגענו בחברים שלנו,במכוון או לא.