QUOTE (hofit189 @ 03/07/2007)
לך המאזניים אני נותן את תפקיד השירות על מנת שהאדם יהיה מודע לתפקידיו לאחרים, כדי שיוכל ללמוד לשתף ולהשתתף. מתנתי לך היא : אהבת האמת.
חחחחחחחחח יש משהו בזה
ואיי זה ממש נחמד..אי עקרבית זה נכון..
אבל גם יש לי עוד כמה דברים ממזלות אחרים..
זה ממש נכון אני מזל תאומים
QUOTE (hofit189 @ 03/07/2007) לך המאזניים אני נותן את תפקיד השירות על מנת שהאדם יהיה מודע לתפקידיו לאחרים, כדי שיוכל ללמוד לשתף ולהשתתף. מתנתי לך היא : אהבת האמת.
אהמ..
אם הייתי יודעת מה המעלות שלי חוץ מהחסרונות הייתי יכולה להגיב על זה.
ומכיווןן שאני לא יודעת אני לא יכולה להחליט אם זה נכון או לא לגביי..
אבל תודה שהבאת את זה יפה שליי..
אוהבת אותך 3>
ממש ממש נכון ..
אני כמוך ארייה ...
אהבתתי (((((:
אני תאומיים..!! 😁
וכל מה שכתוב נורא נכון לגביי..
תודה שהבאת את הכתבה חופיתוש..!! 😊
אוהבת המון..
מואהה
QUOTE (G-A-L @ 03/07/2007) כל כך נכון
עקרב - ידיעת הסביבה
אשכרה עליי
^^
וואי כל כך נכון ,
אני מזל סרטן זה קצת נכון לגבי
דרך אגב רק שתדעו שמי שזה נכון לגביו
זה אומר שיש לו אופי חזק ומי שזה לא נכון [ ואני לא רוצה להכליל או לפגוע פה .. ]
זה אומר שהוא מושפע מהסביבה וזה שינה אותו.. פעם למדתי על זה אני לא זוכרת כל כך ..
אבל בכל זאת תודה שהבאת ממש אהבתי
אני אריה
נכון כזהה
תודהה מאמי
אין על אריה חיחיחיח
בבקשה בנות:]
אני תאומים וזה נכון לגבי. 😉
תודה מאמי. 😊