ישששששששששששששששששש 😊
מחר הוא חוזר ליהלהלילהליה =]
כמה אני מאושרת חיחח
זההההההה קצת יותר מ24 שעות חח
אבבבבבל זה קרוב לזה ;P
קייייייצר אני בדילמממממממממה !#~
הוא חוזר לפנות בוקר
ואני בבוקר [7,8,9] נוסעת לאילתתתת ..
קיצר אין מצב שאנלא רואה אותו
עכשיו יש כמה אפשרויות
1. לחפור לחבר שלו, כי כבר שאלתי אבל הוא לא ענה - אם הוא נוסע לשדה תעופה ולנסוע איתו.
2. לשאול את אחותו אם היא נוסעת לקחת אותו - שזה אומר להתקשר אליה, ואם כן לנסוע איתה עד לשדה תעופה - שזה אומר פדיחה חח כי אני ממש ביישנית ואני לא ממש מדברת איתה אין לי קשר טוב איתה.. רק שלום שלום וכאלללללה ..... אז זה ממש יכול להיות מפדח לנסוע איתה .
3. פשוט לחכות לו שיחזור ולחכות לו מתחת לביייית שלו.
אני ממש רוצה לנסוע \= אבל לא יודעעעעעת רררר
מה אתן אומרוווווווות ?
חחחחחח איזה תתיזמון
בדיוק חבר שלו שלח לי הודעה (:
הוא לא יודע אם הוא נוסע עוווווווווד \=
ררררררר
תעשי לו הפתעה
ותבואי גם!=] =]
מה רע בלראות חברה בשדה התעופה?..
לכי מאמי,את הראשונה שצריכה לראות אותו ,בכל זאת,התגעגעת אליו הכי הרבה מה לא.? 😛
ואני שמחה בשבילך הכי בעולם
תהנו ביחד..😁 פיצוים 😛
מואה 3>
QUOTE (רגייי @ 03/07/2007) תעשי לו הפתעה
ותבואי גם!=] =]
מה רע בלראות חברה בשדה התעופה?..
לכי מאמי,את הראשונה שצריכה לראות אותו ,בכל זאת,התגעגעת אליו הכי הרבה מה לא.? 😛
ואני שמחה בשבילך הכי בעולם
תהנו ביחד..😁 פיצוים 😛
מואה 3>
😊
יאיייייייייייייייייייייייייייייייייי ===================]]]
הוא וחברים שלו התחברו למסנגר משמה !
ואננננננני מדברת איתוווווווווווווווווווווווו 😊😊😊😊😊😊😊😊
וחברררר שלו החמוד הביא לי תטלפון שלו ולקח את שלי ואמר שהוא יודיע לי (:
איזה מתוקים
יואוווווווווווו איך אני שמחה =] אני מזה מתגעגעתתתת אליו יואואואוא איזה התרגשות חחחחחח
סליחה על החפיייייייירה !; 3@
😁 😁 😁 😁 😁 😁 😁 😁 😁
הוא אומר/ת:
my love??
אני אומר/ת:
בובבבבבבבבבבבבביייי
אני אומר/ת:
אננני אוהבת אותתתך
הוא אומר/ת:
gamani otah yafa sheliiii
הוא אומר/ת:
ani mitgagea maleeeere
אני אומר/ת:
גמאנננננני!! יואואואוו יהיה אונס ;P
הוא אומר/ת:
😘
=========]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]
זה רק חלק מהשיחה ;P חח
וואי איזה כיף לך.. חח שמחה בשבילך =)
QUOTE (רגייי @ 03/07/2007) תעשי לו הפתעה
ותבואי גם!=] =]
מה רע בלראות חברה בשדה התעופה?..
לכי מאמי,את הראשונה שצריכה לראות אותו ,בכל זאת,התגעגעת אליו הכי הרבה מה לא.? 😛
ואני שמחה בשבילך הכי בעולם
תהנו ביחד..😁 פיצוים 😛
מואה 3>
הבעיה זה איייייך ;\
ואולי הם יחזרו במונית .
ואז החבר לא יסע ..
ולי אין איך להגיע 😢
אופיי ...
מאמי לפי דעתי דברי עם אחותו..
ככה גם תתחילי לדבר איתה..וגם תראי אותו 😊
אוווווווווהבת
-רעות-
QUOTE (רעות233 @ 03/07/2007) מאמי לפי דעתי דברי עם אחותו..
ככה גם תתחילי לדבר איתה..וגם תראי אותו 😊
אוווווווווהבת
-רעות-
מסכימה איתה
כיףףף לךך תהני מאמי שמחה בשבילך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*