נכון יש סטיגמה שדתיות הן מכונת תינוקות?
(למרות שהכוונה לחרדים, שאצלם בממוצע יש 12 ילדים במשפחה?)
אז הנה, אני מצטרפת לסטיגמה- שוב בהיריון!
והפעם- תאומים לא זהים.
(אבל אל תגלו לאפחד שזה תאומים.. רק בגלל שאתם הדודים אז אני מספרת!)
חחחחח..
חמודה
מזל טוב !!(=
ונשמור על הסוד
דודה 😛
QUOTE (MiSs_DiAmAnT @ 03/07/2007) נכנסת לזה חזק. . .
חחח
QUOTE (MiSs_DiAmAnT @ 03/07/2007) נכנסת לזה חזק. . .
אמרתי לכם- משעמם לי ואין לי חיים.
אז אם כבר- אז כבר.
חחח עד שהבנתי 😂
מזל טוב!!!!!
חחחחחחח רק עכשיו קלטתתי ..
מזל טוב לאמא המאוששרת ..
חחחחחחח טיפשההה...
אווהבת
-רעות-