QUOTE (hofit189 @ 03/07/2007) 😕 מקווה שהכל בסדר מאמי
אוהבת 3>
חחח תהיו בריאים , אתם מתקשרים דרך האתר?!
QUOTE (MiSs_DiAmAnT @ 03/07/2007) חחח תהיו בריאים , אתם מתקשרים דרך האתר?!
ללללא ....
ככה אני מדברת איתו
כשאני לא מדברת איתו .
QUOTE (-שחרווניי- @ 03/07/2007) QUOTE (MiSs_DiAmAnT @ 03/07/2007) חחח תהיו בריאים , אתם מתקשרים דרך האתר?!
ללללא ....
ככה אני מדברת איתו
כשאני לא מדברת איתו .
חחחח אוקיי אז....
שנייר תפניםםםם
שחר כועסת😊
חחחחחחחחחח
הוא הפנייים מצויין :]
אבל הוא לא יכול להגיב או משהו כזה .
מי צררריך אותו בכלל !?
QUOTE (-שחרווניי- @ 03/07/2007) חחחחחחחחחח
הוא הפנייים מצויין :]
אבל הוא לא יכול להגיב או משהו כזה .
מי צררריך אותו בכלל !?
לא יפפפפפה לא יפה ...
גם אם את כועסת , לא ניראה לי שזאת הדרך להראות לו..כשכולם רואים
זה עניין שלכם.
סססססבבה חח .. נישמעת רצינית .. אז חשבתי
QUOTE (hofit189 @ 03/07/2007) 😕 מקווה שהכל בסדר מאמי
שחר אני אוהבת אותך