"לא מבין, לא מוכן
נגמר לי הזמן
לא חולם לא נרדם
נגמר לי הזמן
אולי אני סתם עומד על צוק
אולי כל העולם עסוק
אבל אני הולך, אני מוכן
אולי אני סתם עומד בחוץ
אולי כל העולם לחוץ
אבל אני הולך רחוק מכאן
אולי היום תרים את הראש
תסתכל לצדדים
נמאס מלחשוש
כי כל יום שעובר נהיה מאוחר
כי כל יום שעובר נהיה מאוחר"
באמתתת שססתםםם פריייייייקה
כבר לא כל כך רע לי
בנתיים . . . רק מחכה שמשהו יקרה
ושאני לא שוב יפחד ויברח ...
לא חשוב מה יהיה
תחזיקו אצבעוווות ?! 😕
מחזיקה בשבילך אצבעות מאמי
ומי שאת מצפה לו או מה שאת מצפה לו בסופו שלדבר יקרה
והוא יבוא!!
וכשהוא יבוא את תדעי ואת תרגישי.. את לא תברחי
את תשאר י ותתמודדי עם זה.. כי חבל סתם לא לקחת סיכונים ולהימנע מדברים מתוך פחד, מניסיון אני אומרת.
שמחה שכבר פחות רע לך ומקווה בשבילך שיהיה לך עוד יותר טוב :]
מחזיקים אצבעות!!
מקווה שהכול יהיה בסדר
ושומדבר לא אמור להפחיד אותך או להרוס אותך
החים ממשיכים מוותק
בהצלחה בהכול!
דברי איתי היום שתהיי במחשב.....
QUOTE (True_Star @ 03/07/2007) מחזיקה בשבילך אצבעות מאמי
ומי שאת מצפה לו או מה שאת מצפה לו בסופו שלדבר יקרה
והוא יבוא!!
וכשהוא יבוא את תדעי ואת תרגישי.. את לא תברחי
את תשאר י ותתמודדי עם זה.. כי חבל סתם לא לקחת סיכונים ולהימנע מדברים מתוך פחד, מניסיון אני אומרת.
שמחה שכבר פחות רע לך ומקווה בשבילך שיהיה לך עוד יותר טוב :]
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (True_Star @ 03/07/2007) מחזיקה בשבילך אצבעות מאמי
ומי שאת מצפה לו או מה שאת מצפה לו בסופו שלדבר יקרה
והוא יבוא!!
וכשהוא יבוא את תדעי ואת תרגישי.. את לא תברחי
את תשאר י ותתמודדי עם זה.. כי חבל סתם לא לקחת סיכונים ולהימנע מדברים מתוך פחד, מניסיון אני אומרת.
שמחה שכבר פחות רע לך ומקווה בשבילך שיהיה לך עוד יותר טוב :]
מסכים עם המדהימה הזו. 🙄
QUOTE (True_Star @ 03/07/2007) מחזיקה בשבילך אצבעות מאמי
ומי שאת מצפה לו או מה שאת מצפה לו בסופו של דבר יקרה
והוא יבוא!!
וכשהוא יבוא את תדעי ואת תרגישי.. את לא תברחי
את תשארי ותתמודדי עם זה.. כי חבל סתם לא לקחת סיכונים ולהימנע מדברים מתוך פחד, מניסיון אני אומרת.
שמחה שכבר פחות רע לך ומקווה בשבילך שיהיה לך עוד יותר טוב :]
מסכימה איתה בייבי
QUOTE (oshri_Ok @ 03/07/2007) QUOTE (True_Star @ 03/07/2007) מחזיקה בשבילך אצבעות מאמי
ומי שאת מצפה לו או מה שאת מצפה לו בסופו שלדבר יקרה
והוא יבוא!!
וכשהוא יבוא את תדעי ואת תרגישי.. את לא תברחי
את תשאר י ותתמודדי עם זה.. כי חבל סתם לא לקחת סיכונים ולהימנע מדברים מתוך פחד, מניסיון אני אומרת.
שמחה שכבר פחות רע לך ומקווה בשבילך שיהיה לך עוד יותר טוב :]
מסכים עם המדהימה הזו. 🙄
חחחח אושרייייי 3>>>
מי שמדבר על מדהימים 😁
כן אני יודעת
בגלל זה אני לא רוצה לוותר שוב
כי באמת שחבל שאני יפספס הכול מהפחד המעצבן הזה שעוצר אותי תמיד
הגיע הזמן להפסיק להיות כזאת
אבל דיי עם דיבורים
צריך מעשים 😉
תודה לכםםםם =]]
אל תתני לפחד להרוס לך מאמי אוהבת אותך לאט לאט
QUOTE (True_Star @ 03/07/2007) מחזיקה בשבילך אצבעות מאמי
ומי שאת מצפה לו או מה שאת מצפה לו בסופו שלדבר יקרה
והוא יבוא!!
וכשהוא יבוא את תדעי ואת תרגישי.. את לא תברחי
את תשאר י ותתמודדי עם זה.. כי חבל סתם לא לקחת סיכונים ולהימנע מדברים מתוך פחד, מניסיון אני אומרת.
שמחה שכבר פחות רע לך ומקווה בשבילך שיהיה לך עוד יותר טוב :]
אוהבת אותך מתוקה שלי
יהיה טובבבב
QUOTE (True_Star @ 03/07/2007) מחזיקה בשבילך אצבעות מאמי
ומי שאת מצפה לו או מה שאת מצפה לו בסופו שלדבר יקרה
והוא יבוא!!
וכשהוא יבוא את תדעי ואת תרגישי.. את לא תברחי
את תשאר י ותתמודדי עם זה.. כי חבל סתם לא לקחת סיכונים ולהימנע מדברים מתוך פחד, מניסיון אני אומרת.
שמחה שכבר פחות רע לך ומקווה בשבילך שיהיה לך עוד יותר טוב :]
מסכימה איתה מאמי שלי
אוהבת אותך המון *מחזיקה אצבעות בידיים וברגליים*
חחחחחחח תודה
אוהבת אותכןןןןןןןןן כל כךךךךךךך