עבר בסדר...יותר טוב מהניתוח הקודם..
אבל הניתוח הזה יותר חמור מהקודם...
כשהייתי שם לא הכי כאב אבל כשבאתי באוטו
והיה מלא טירטורים מהבית חולים לבית מרקחת לקנות אנטיביוטיקה ומשם לקחת הליכון וקביים המקום היה סגור נסענו למקום אחר שעה הההורים שלי היו שם ואני מתה מכאבים וחם לי אששש...לבשתי שחור ועם הגבס כולי הייתי רטובה מזיעה
ובגלל שהרגל שלי הייתה מונחת אז יותר כאב כי היא אמורה להיות מורמת..
ההורים שלי העבירו לי תמחשב ליד המיטה
בקיצוררר..למה נכנסתי לזה שובבבבבבב אוףףףף שיעבוררררר:'(
העיקר שאת אחרי זה
ושאת בסדר
החלמה מהירה מאמיי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
עדי מאמי
באמת העיקר שאת אחרי
תרגישי טוב
והחלמה מהירה עם הרגל!
אוהבת
מאמיי שתהייה לך החלממה מהיררררררה!!
העיקר שעבררררת אתזהההההה 😊
העיקר שאחרי זה יהיה יותר טוב
ומאמי החלמה מהירה
אוהבת אותך מלאאא
ווואי , תרגישי טוב מותק ( :
מאמי עכשיו את אחרי זה כל הכבוד לך!!
תהיי חזקה לבוא לגרד לך ?
ואיזה כייף חח מחשב ליד המיטה
עכשיו יפנקו אותך!!
תנצלי את זה כהההההההההההה? 😛
חח סתם אני לא אמרתי כלום 🙄
החלמה מהירה!!!
וגאה בך!!
😁
תרגישי טוב מאמי יעבור !
איזה ניתוח עברת?
בובי העיקר שאת מאחורי זה
החלממה מהייירה !! תרגישי טווווווב =]
QUOTE (morand @ 03/07/2007) מאמיי שתהייה לך החלממה מהיררררררה!!
העיקר שעבררררת אתזהההההה 😊
😊
תרגישי טוב !
QUOTE (koka15 @ 03/07/2007) העיקר שאחרי זה יהיה יותר טוב
ומאמי החלמה מהירה
אוהבת אותך מלאאא
3>
חמודיםםםםם..!! תודה מתה עליכם..!!
ועברתי ניתוח בכף רגל
היה לי עצם בולטת ליד הבוהן
רק שבניתוח הזה העצם יותר יוצאת ויש רווח יותר גדול בין האצבע לבוהן..עזבו סיפורר..
חח אמא שלי אמרה לי..שאתמול היא ואבא דיברו על זה..
והוא אמר לה..איזה כוח סבל יש לה..עוד אחרי הפרש כזה של חצי שנה בין הניתוחים וזה חח..
כואב לי אבל אני אסתדר חח..
בעע והשפתיים מה זה התנפחו לי ויש לי מין מוגלה כזאת בשפה..בפנים..מכל החומרים שהזריקו לי והאינפוזיה..אוף זה נראה מגעיל רק שזה נראה כאילו עשיתי סיליקון בשפתיים חח