איך אני ישנה את החיים שלי!??!?!
מה אני ישעה!??!!
ושחרוניי?! הייתי שמחה אם היית משתפת אותי...
באמת נכון ש"' צרת רבים נחמת טיפשים " אז אם בא לך אני אשמח לשמוע...ואם את לא יכולה כאן אז אני ישלח לך בפרטי הודעה....
ורגיי מתוקה תודה..!!
אבל לדעתי המוות הוא הפיתרון היחיד בשבילי כי אני לא יכולה להשתנות אין לי אומץ לקבל את התגובות של כולם על השינוי שלי!! אין לי כוח להתמודד עם הכלל אני לבדד בעולם הגדול הז פשוט לבדדד!!! 😢
אנונימית?!!?!?!?!?!!?!?!?!?!?!
מ-ו-ו-ת
את שפויה? יש לך שכל?
(סליחה אבל הכול מאהבה באמת)
מה אפכת לך מה אחרים יגידו על השינוי?!
השינוי יהיה רק ורק ורק
לטובתך!
את תהני ממנו
ולמה מוות מאמי?!
למה?!
זה הדבר הכי הכי מטוטמם לפתרון של כל הבעיות שלך
באמת,
תחשבי על זה
מוות,ואחרי המוות יש גהנום!
לא יודעת אם את מאמינה או לא
אבל זה נכון!
מאמי,כנסי אליי לאיסיי,אני אהיה דסקרטטית!
באמת!
את צריכה לשנות הכול
מה זה מוות!?
זה כלום!
תחיי לפי החיים שלך
תחייכי
תעשי מה שטוב לך
מה את שמה על אחרים!?
תעשי מה שטוב לך
487888158
אוהבת 3>
לאנונימי ?
לא נראה לי שאני אשלח לשם הודעה כ"כ ...
תשאירי לי ת'איסיקיו שלך בפרטי .
אף אחד לא יישמע ממני ... מבטיחה