אם את מרגישה שזו בגידה, אז אל תעשי את זה שוב.
גם אם הוא אומר שזה לא.
תשמעי, בגידות מתחילות בזה שאתה מרגיש שאתה בוגד ואז זה מתממש לאט לאט.
גם אם אתה האדם הכי טוב בעולם..
לצערי, מניסיון.. (לא אני בגדתי.. אבל התנסתי בזה.. מורכב....)
אם את מרגישה שעשית משו שמתקרב לבגידה- תתרחקי מזה. אל תעשי את זה שוב.
באמת שזה כמו כדור שלג מתגלגל.. (אחלה דימוי😊)
גם כשלא שמים לב..
אממ
אם אני הייתי עושה את זה..
גם לי היה מצפון(חחח מעודדת..)
אבל זה בגלל שאני יותר מדיי שמרנית...
אם את חושבת שבינך לבין הידיד הזה
אין משהו מעבר לידידות אז זה בסדר...
סיפרת לחבר שלך..
לא מפריע לו...
אבל בכל זאת.. תנסי כמה שפחותת לחבק ידידים..
לשבת עליהם וכו' וכו'...
כי כמו שבר אמרה...
בגידות מתחילות מדברים כאלה..
פקחי עייןןןןן=]]
מאמי זה מתאים לפורום כללי
תאמת אני לא הייתי עושה
את זה כשיש חבר וכמו שבר כתבה
אם הרגשת שזאת בגידה
אל תעשי את זה שוב
מה שחשוב זה עצם העובדה
שהיית כנה ואמיתית עם החבר
ואמרת לו מה היה
ועוד יותר טוב שהוא אמר שזה לא מפריע
למרות שאני הייתי משתגעת במקומו חחחח
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*