אני כן. בלעעע מתה כבר לצחצח שינייםםם!! ואני ערה רק מ12 וחצי!!
(הלכתי לישון בכוונה ב5 בבוקר.. ולמרות זאת קמתי ב12 וחצי.. ורציתי לישון עד מאוחר ממש! כדי לא להרגיש צוםםם!!)
שמעתי שיש צום היום ובגלל זה דחו תאזכרה של דוד שלי ז"ל למחר
לא אני..
צמה רק כיפור ותשעה באב..
אני לא אבל בהצלחה וצום קל
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
כואב לי הבטןןן רעבהההההההה
\: כ"כ רציתי ....
אבל לא הייתי מסוגלת ללכת לעבודה בלי לצחצח שיניים .
מישהו יודע מתי יוצא הצום בדיוק??
8 ועשרה...
שעתיים ו6 דקוותת!!!
אני לא בהצלחה צום קל.
חבר שלי גם צם
QUOTE 8 ועשרה...
שעתיים ו6 דקוותת!!!
תודה.. 😉
מגיע לך שהתעוררת מוקדם 😛 זה מהות הצום.. לסבול 😉
אור, מטומטם..
אכלתי. וואי, איזו הקלה.