אני כבר לא יודעת אם היא חברה שלי או שהיא איתי רק בשביל שהיא צריכה משהו ,
כל דבר הכי קטן היא רבה איתי
יש לה הערות , יורדת עלי י, מדברתעליי
כל דבר הכי קטן
פאקינג שיט איתה ..
אי אפשר לדבר איתה על כלום בלי שהיא תצחק
היא בלתי נסבלת כבר
אז דיברתי עם מישהו באיסיקיו , היא ישר חושבת שאנחנו בקשר
היא ממש טיפשה קשה לי להאמין איך דווקא החברות האלה נופלות עליי ?
אני כבר לא מאמינה באפחד
לפני כמה ימים הייתי בקשר עם מישהו והוא רצה אותי אבל אני לא רציתי אותו
אהבתי את האופי שלו זה הכל ..
ישר איך שחתכנו מהקשר .. מה את בוכה עליו?!
מה את דפוווווקה? מה נהיה ממך ? לכככככי גם כן את
אמרתי לה שאני לא יכולה לבוא איתה לקנות מתנה לחברה שלה .. שהיא גם חברה שלי
והיא התעצבנה עליי כמו לא יודעת מה
כאילו אני באמת אשמה שאני לא במצב לאפחד
הייתי בממצב שרציתי למות וגם אמרתי לה את זה ופקאינג זהההההה עיניין אותה
\:
אני מתחילה ממש לשנוא אותה היא מגעילה אותי ..
באה ועושה לי "יאללללה נמאס מכל השטויות שלך קחי ת'עצמך בידיים"
או ..
"כל יום את אוהבת מישהו אחר מה את זונה?!"
"כולם מדברים על הדברים שאת עושה תפסיקי כבר!"
עכשיו היא יודעת טוב מאוד שאני אוהבת מישהו כמעט שלוש שנים
ומתווכחת איתי שאני לא ,
כאילו היא בכלל מכירה אותי , כאלו אכפת לה
אם היה אכפת לה היא הייתה באה ועוזרת לי כי אני במצב שאני רוצה למות
שאני מנסה למות ולא מהססת לעשות את זה שוב
אני מסבירה לההה מה כואב לי והיא צוחקת לי בפנים
היא חברה בכלל?
כנראה שלא .
כנראה היא אחת שדואגת לתחת שלה ואכפת להההההה רק מעצמה !!
היא לא שווה את היחס שלך בכלל .
איך את בכלל יכולה לקרוא לה חברה ?
גועל נפש .
מאמי יהיה טוב.. גם בלעדייה.
תחפשי את החברות האמיתיות שלך
שבאמת אכפת להן ממך .
תמיד פה בשבילך בובה 3>
QUOTE (shani_bachar @ 02/07/2007) כנראה שלא .
כנראה היא אחת שדואגת לתחת שלה ואכפת להההההה רק מעצמה !!
היא לא שווה את היחס שלך בכלל .
איך את בכלל יכולה לקרוא לה חברה ?
גועל נפש .
מאמי יהיה טוב.. גם בלעדייה.
תחפשי את החברות האמיתיות שלך
שבאמת אכפת להן ממך .
תמיד פה בשבילך בובה 3>
את לא יודעת איך התגובה הזאת עזרה לי
סוף סוף הבנתי מה היא מחפשת
היא כמו כל החברותשהיו לי
רק בגדים ונעליים .. כי אמא שלי תמיד קונה לי יותר מכולן
אז הם באות לוקחות איפור ומה שאני לא רוצה ..
ועוד אחר"כ מדברות עלייייי ..
באמת גועל נפש אז ווואט אבבבבר הייתי בקשר עם מישהו וחתכתי ממנו
וחזרתי לחבר שלי לשעבר
כואב לה ? מפריע לה ? חיים שלי !
אני לא חושבת שהיא צריכה להתערב
אני רוצה להתרחק ממנה .. עם חברה כזאת מי צריך אויבים לא ככה?
ותודה מאמי איזה חמודה .. !
😘
QUOTE (הכול_שחור @ 03/07/2007) QUOTE (shani_bachar @ 02/07/2007) כנראה שלא .
כנראה היא אחת שדואגת לתחת שלה ואכפת להההההה רק מעצמה !!
היא לא שווה את היחס שלך בכלל .
איך את בכלל יכולה לקרוא לה חברה ?
גועל נפש .
מאמי יהיה טוב.. גם בלעדייה.
תחפשי את החברות האמיתיות שלך
שבאמת אכפת להן ממך .
תמיד פה בשבילך בובה 3>
את לא יודעת איך התגובה הזאת עזרה לי
סוף סוף הבנתי מה היא מחפשת
היא כמו כל החברותשהיו לי
רק בגדים ונעליים .. כי אמא שלי תמיד קונה לי יותר מכולן
אז הם באות לוקחות איפור ומה שאני לא רוצה ..
ועוד אחר"כ מדברות עלייייי ..
באמת גועל נפש אז ווואט אבבבבר הייתי בקשר עם מישהו וחתכתי ממנו
וחזרתי לחבר שלי לשעבר
כואב לה ? מפריע לה ? חיים שלי !
אני לא חושבת שהיא צריכה להתערב
אני רוצה להתרחק ממנה .. עם חברה כזאת מי צריך אויבים לא ככה?
ותודה מאמי איזה חמודה .. !
😘
בכייף מאמי....
לצערי אני גם מכירה בנות כאלה \=
שהם מאינטרסים עם "חברות" שלהם .
בנות זבל כאלה יש בשפע .
פשוט את צריכה למצוא את האמיתיות , הכנות ,
שבאמת יהיו חברות .
שיהיו איתך בטוב וברע.
יהיה טוב בובי 3>
QUOTE (shani_bachar @ 02/07/2007) QUOTE (הכול_שחור @ 03/07/2007) QUOTE (shani_bachar @ 02/07/2007) כנראה שלא .
כנראה היא אחת שדואגת לתחת שלה ואכפת להההההה רק מעצמה !!
היא לא שווה את היחס שלך בכלל .
איך את בכלל יכולה לקרוא לה חברה ?
גועל נפש .
מאמי יהיה טוב.. גם בלעדייה.
תחפשי את החברות האמיתיות שלך
שבאמת אכפת להן ממך .
תמיד פה בשבילך בובה 3>
את לא יודעת איך התגובה הזאת עזרה לי
סוף סוף הבנתי מה היא מחפשת
היא כמו כל החברותשהיו לי
רק בגדים ונעליים .. כי אמא שלי תמיד קונה לי יותר מכולן
אז הם באות לוקחות איפור ומה שאני לא רוצה ..
ועוד אחר"כ מדברות עלייייי ..
באמת גועל נפש אז ווואט אבבבבר הייתי בקשר עם מישהו וחתכתי ממנו
וחזרתי לחבר שלי לשעבר
כואב לה ? מפריע לה ? חיים שלי !
אני לא חושבת שהיא צריכה להתערב
אני רוצה להתרחק ממנה .. עם חברה כזאת מי צריך אויבים לא ככה?
ותודה מאמי איזה חמודה .. !
😘
בכייף מאמי....
לצערי אני גם מכירה בנות כאלה \=
שהם מאינטרסים עם "חברות" שלהם .
בנות זבל כאלה יש בשפע .
פשוט את צריכה למצוא את האמיתיות , הכנות ,
שבאמת יהיו חברות .
שיהיו איתך בטוב וברע.
יהיה טוב בובי 3>
כן מאמי העניין שעלייה הכי סמכתי ..
עכשיו אני מבינה שהיא סתם עוד ילדה שלא התבגרה
והיא לא רצינית בכלל .. אם הייתי חשובה לה היא הייתה באה ומדבר יפה
מתחשבת בי ..
ותודה בובה מואה
לא, היא ממש לא חברה אמיתית. מניסיון- תתרחקי!את לא צריכה אותה!!
QUOTE (lovey_love @ 02/07/2007) לא, היא ממש לא חברה אמיתית. מניסיון- תתרחקי!את לא צריכה אותה!!
גם אני חושבת ככה
אנחנו רבות המון , והיא מקללת וצועקת כמו לא יודעת מה
בתאכלס חברה אמיתית לא תרכל אפילו שאנחנו לא מדברות היא לא תלך לספר דברים אישיים שלי נכון ?
אני לא סומכת עלייה
ותודה מאמי
תתרחקי מאמי לא מגיע לך להיפגעה!
QUOTE (shani_bachar @ 03/07/2007) כנראה שלא .
כנראה היא אחת שדואגת לתחת שלה ואכפת להההההה רק מעצמה !!
היא לא שווה את היחס שלך בכלל .
איך את בכלל יכולה לקרוא לה חברה ?
גועל נפש .
מאמי יהיה טוב.. גם בלעדייה.
תחפשי את החברות האמיתיות שלך
שבאמת אכפת להן ממך .
תמיד פה בשבילך בובה 3>
מסכימה זאת פשוט לא חברה.
חברה אמורה להיות בטוב וברע
ובכל מצב לא משנה קל קשה רע עצוב
שמח כואב וכ"ו
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
לא הייתי קוראת לה חברה בכלל ...
לא חסרים אנשים זבל כמוה מה את צריכה אותה בכלל??
עם היא רק פוגעת בך תפסיקי להיות איתה ותצמאי לך חברה שבאמת תיהיה איתך ותקשיב לך...
חחברה?זה הדבר האחרון שאת יכולה לקרוא לה!!!
מאמי היא לא עוזרת לך ברגעעים קשים,היא לא מנסה להבין אותך..
היא פאקינג לא שווה אותך בשיט!!
מאמי אני שונאתת שחברות רבות-אבל-זאת חברות חד צדדית..
וזה גם משו שאני אפילו שונאת יותר!!
אני בטוחה שאת יכולה למצוא יותר טוב ממנה!!!
אוווווווווווווהבת
-רעות-