בקיצור
מה שלא יהיה
הכול לטובה
=]
רגי..
לא קראתי את כל התגובות..
עייפה מדיי=\\
חח אז אני אגיד לך מה אני חושבתתתת!
שובבבב פעם!!!
אני יגיד לךךאת זה עד שייכנס לך לראששששש!!!!!
תדברי איתו ותגידי לו הכל הכלללללל!!
שיידע מה את מרגישה..!
אני לא אומרת שאת זאת שצריכה ליזום הכל...
(להתקשר אליו, לקבוע פגישה וכו'...)
הוא יתקשר במוקדם או במאוחר..
ותקבעי איתוווווו
ואז תשפכי הכל!
ככה לא תפסספסססססי אהבהה!!
ואם למרות שתגידי לוו הוא לאא ירצה..
ההפסד הוא רק שלו!!!!!!!!
אוהבתתתתתת אותך המון !
הקטע שאני לא רוצה למשוך את זה
וגם לא רוצה שהוא יחשוב שאני יותר מיידי מעונינית
אני רוצה שהוא יתקשר
שהוא יזום
אבל עד שהוא יעשה את הצעד הזה
פייי
אלוהים גדול...
ואני? לא יודעת הכי מה לעשות
אני חייבת לעשות "חושבים" עם עצמי
ופשוט להבין
האם כדי לי להמשיך לאהוב?
האם האהבה הזאת עושה לי טוב?
מה להמשיך?
איך להמשיך
חייבת פשוט לדעת לעצמי
ואני יותר ויותר מבולבלת אפילו אין לך מושג..:\
אוףף
אוהבת אותך
תלכי בעקבות הלב שלך!!!
בכל מצב אני איתך תמיד!!!
אוי :\
הלב?
הלב אוההב
אבל הראש אומר לשכוח,לוותר
אוהבת אותך