חמודה ... שתדעי לך שהחיים הולכים רק בגלים
פעם את מרגישה שכולם נגדך ושהכל הולך לך ואת צועדת עם בטחון קדימה עם אף מורם
ואז לאט לאט את מגיעה לרגע שיא ואז לנסיקה..
כל העניין בחיים זה תמיד לשמור על חיוך..
גם לחייך לאנשים שהכאיבו לנו וגם לחייך לאנשים שאנחנו הכי שונאים...
זה כמו לצחוק עליהם עמוק בלב ולזכור שהם לא שווים את הכאב שלך
אל תתני להם את העונג לאמלל אותך...
תראי להם מאיזה חומר את עשויה...
ואני מקוה מאוד שאת לא עשויה מפלסטלינה
תדרכי על הכאב
ואם את בעניין של לפגוע בעצמך תזכרי משפט אחד(אני מאוד מקוה שלא ,ויש לי המון ניסיון בעניין)
אני כועסת על עצמי בעת החולשה ,ואני אפגין את מלוא כוח הזעם שבי ואתחזק ממנו
במקום לנסות ולפגוע בעצמך (גם לשבת בבית ולא לעשות כלום כל היום ,זה לפגוע)
תכריחי את עצמך לצאת ולפגוש חברות..אפילו שלא בא לך.. אפילו שנמאס לך ממהן את אולי עלולה למצוא כתף חמה להשען עליה
בכל אופן את מוזמנת לפנות אליי בכל זמן דרך המסנג'ר אייסיקיו או כל דבר...
QUOTE (מטונף @ 03/07/2007) חמודה ... שתדעי לך שהחיים הולכים רק בגלים
פעם את מרגישה שכולם נגדך ושהכל הולך לך ואת צועדת עם בטחון קדימה עם אף מורם
ואז לאט לאט את מגיעה לרגע שיא ואז לנסיקה..
כל העניין בחיים זה תמיד לשמור על חיוך..
גם לחייך לאנשים שהכאיבו לנו וגם לחייך לאנשים שאנחנו הכי שונאים...
זה כמו לצחוק עליהם עמוק בלב ולזכור שהם לא שווים את הכאב שלך
אל תתני להם את העונג לאמלל אותך...
תראי להם מאיזה חומר את עשויה...
ואני מקוה מאוד שאת לא עשויה מפלסטלינה
תדרכי על הכאב
ואם את בעניין של לפגוע בעצמך תזכרי משפט אחד(אני מאוד מקוה שלא ,ויש לי המון ניסיון בעניין)
אני כועסת על עצמי בעת החולשה ,ואני אפגין את מלוא כוח הזעם שבי ואתחזק ממנו
במקום לנסות ולפגוע בעצמך (גם לשבת בבית ולא לעשות כלום כל היום ,זה לפגוע)
תכריחי את עצמך לצאת ולפגוש חברות..אפילו שלא בא לך.. אפילו שנמאס לך ממהן את אולי עלולה למצוא כתף חמה להשען עליה
בכל אופן את מוזמנת לפנות אליי בכל זמן דרך המסנג'ר אייסיקיו או כל דבר...
הוודייייייה הוא צודדדדדדדדק !! ^^
החיים הם מתנה, אז תנצלי אותה.
אוהבת אותך בובי 3>
QUOTE (נאפי @ 02/07/2007) QUOTE (רגייי @ 02/07/2007) [COLOR=red]הודיה?!
מה מוות!?!?
בגלל איזה טמבל מטומטם שנפרד ממך
את חושבת על מוות!
[SIZE=14]תגידי לי את שפויה?????????
אם הייתי לידך
הייתי מביאה לך מכות!!
תפסיקי לחשוב על כזה דבר!
הוא בחיים אבל בחיים
לא יהיה שווה לזה
מבינה?
סתם חרא בן-אדם
שגרם לך לחשוב על מוות!?
כאילו זה הפתרון!?
וזה ממש לא פתרון!!
הפתרון הוא להמשיך הלאה
למרות כל הקשיים והכול
כי אז יהיה לך טוב
ותביני את הכול מסביב
תחיכיי
תצחקי
תאהבי (אותי 😛)
והכי הכי חושב
תיהי שמחה!!!!!!!
אוהבת אותך הכי הכי בעולם
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אוהבת אותך מאוד
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
*חיבוקי גדול גדול גדול*
כמה שמטונף צודק
הוא נתן בדיוק את הראייה של החיים מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
תגידי את בסדר?
כל פעם שיהיה לך מכשול בחיים
כל פעם שתתאכזבי ממשהו\י
כל פעם שישבר לך הלב את תחשבי ככה
מה את ילדה קטנה?
אנשים נלחמים בשיניים שלהם בשביל לשרוד את היום יום
חיים חיים קשים כל כך ולא מוותרים
נאבקים
ועל אהבה נכזבת זהו ?!חושבים על מוות
בלי להעליב זה ילדותי
את צריכה לנער את עצמך
את בת 20
את גדולה מהחיים
את צריכה לחייך
אלו דאגות יש לך?!?!
הלך אחד יבוא אחר
מה התחתנת איתו ואחרי 20 שנה התגרשת?
אולי אני מגזימה בתגובה שלי
אבל תסתכלי על עצמך שנייה
בגלל דבר כזה את מתמוטטת?
על דבר כזה את מוותרת על החיים?!?!?
אז מה אם אני וחבר שלי נפרד אחרי 3 שנים זהו אני אגיד לעצמי
"אני רוצה למות?"
ממש לא
בוכים , נשברים
ועוברים את זה
את צריכה להיות חזקה
החיים מלאים במכשולים
זה מעגל שחוזר על עצמו
ובכל פעם שאנחנו למעטה צריך חשוב איך חוזרים למעלה!!!
ואני אומרת לך את זה רק מתוך אהבה!!!
כי באמת את מדהימה וחבל שתחשבי ככה!!!
את צריכה רק לחייך!!!
כי אולי לא הכי קל אבל חיוך זה שמחזיק אותנו
ואני אוהבת אותך המון!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!