ואיייייייייי
עכשיו חזרתי מבאר שבע
אמא איזה נסיעה ארוכה ועד שבאתי הביתה בכלל גמעט 5 שעות!!
אבל זה היה שווה את זה
הייתי אמורה להיות אצלה כמה ימים
אבל השתבשש משהו אז בקטנטנה
זאת לא תהייה הפעם האחרונה 🙄
היה כלכך כיףףףףף כמה טחנו שטויות ובלאגנים
ואיזה מדהימה אמא של חופה איך היא דאגה לי
והכינה לי ולחופה מלא אוכללל😊
והיא דיברה איתי על הגן שלה חח
וקיצוררררר חופהההההה היה כלכך כיף לראות אותך יפה שלי
חחח גיליתי שהיא ממש גמדה חח😁
קיצור נהנתי בטירוףףףףףף
ועוד מעט חופה תבואא גם אליייייייי 😛 😛
אווהבת אתכםםםםםםם
*שיתוף*
חופה אוהבת אותך אהוובתי , בהצלחה בעבודה החדשה
שמחה שנהנתן אוהבת אתכן מאודד
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
שמחה בשבילכן
הכי הכי בעולם
מגיע לכן את הטוב ביותר
אוהבת את שתיכן!
מואה 3>
יאאאאאי=]]
איזה מתוקות!
שמחה בשבילכןןןןןן שנהנתן!!!
מדהימות!
שמחה שנהנתןן!!
אוהבתת אתכןן המוןן
שמחה שנהנת וחופה בואי גם לקרית ים 😊
אווי שחזרתי מראשון לקח לי גם להגיע 5 שעות בגלל עיקוב ברכבת היא נתקעה באמצע איזה שעה
שמממממממממממממממממממממחחחחחההה שנהנתןןןןן יפותתת שליייייי :]]
יפה שלי אוהבת אותך אני שמחה שנהנת כי גם נאנאאניייי
אוהבת אותך מלא מלא מלא לאביוווווווווווווווווו
יפה מאוד... שמח לשמוע שאתן בקשר...
באר שבע זה ממש קרוב אליי ,זה חצי שעה נסיעה.. יש קבוצה גדולה מהדרום פה?
יאהה איזה כיף לכןןן😊
חח חופית שאת באה אז אני גם באה לברררר
אני ואושרית דופקות התנחלות חחחחחחחחחחח
תווודה לכםםםםם
אווהבת אתכם בטירוףף
חופה אוהבת אותך אהוובתי דברי איתי בקשר לאתמול!
QUOTE (limaori @ 02/07/2007) יאהה איזה כיף לכןןן😊
חח חופית שאת באה אז אני גם באה לברררר
אני ואושרית דופקות התנחלות חחחחחחחחחחח
אוווווווווווויייי איזה התנחלות מרוב התנחלות הם יעיפו אותנו בבעיטה חחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חוופפפשיי 😁 😁 😁