אני לא יכולה יותתרררררר!
העולם נגדי.
נמאס.
דייייייייייייייייייי!
ברוש מאמי מה קרה בזמן האחרון?
שנרביץ למישו? 😠
הכל. נמאס לי.
שונאת את החופש הזה.
כל היום אני תקועה בבית.
שוקעת בבוץ שיש פה.
המריבות שיש בין ההורים,
הבעיות שיש עם אח שלי שמדרדר לגמרי,
אחותי שלא מפסיקה להתנהג כמו שטן
ואחותי השניה שיש לה בעיות הורמונליות מסוכנות..
נמאס לי.
לא מצאתי עבודה.
אני כל היום בבית טוחנת את עצמי מרוב שעמום.
ומהשעמום אני עושה רק שטויות.
בקיצור, כל המצב בבית מטריף אותי.
וזה שאין לי מה לעשות ולאן ועם מי לצאת משגע אותי.
כי זה רק גורם לי להישאר בבית,
לשקוע בבוץ שיש פה,
ולעשות שטויות שרק מזיקות לי!
אוףףףףףףףף.
כמוני כמוך..תקופה שתעבור מהר
זכרי מה אני אומרת לך..
לא להתייאש
רק התחיל החופש...
QUOTE (י-ע-ל @ 02/07/2007) כמוני כמוך..תקופה שתעבור מהר
זכרי מה אני אומרת לך..
לא להתייאש
רק התחיל החופש...
^^^^
😁
זאת תקופה שאלוהים מציב
בפנייך מכשולים רק אחרי
שתעברי אותם ותהיי חזקה
את תחזרי לתקופה הטובה
אז בינתיים תרימי את הראש
ותהיי עם תקווה
זה עניין של זמן אבל הכל יהיה בסדר
אוהבת אותך מאוד
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מקווה שיעבור מהר..
בינתיים הכל אבל הכל מציק לי.
התקופה תעבור
תנסי אולי לדבר עם אח שלך
אני יודעת שאת קשורה אליו
והעבודה תחפשי עוד קצת אולי תמצאי😊
QUOTE (limaori @ 03/07/2007) התקופה תעבור
תנסי אולי לדבר עם אח שלך
אני יודעת שאת קשורה אליו
והעבודה תחפשי עוד קצת אולי תמצאי😊
לכול דבר רע יש סוף טוב והוא קרוב קרוב