אני רוצה עבודה לקיץ!!!!!! 😠 😊 😢
אני לא מוצאת וגם לא אמצא!! :'(
כולם מוצאים רק אני לא... 😊
יהיה טוב הא? ((:
נ.ב:
אעעע
הצלחתי עם הצבעים 😁
כפרעלייי 😊
חחחח אני אייתך בבעיה
אני עובדת באולם אירועים אז זה לא מספיייק
כולם כבר תפוסים
מנסים לשחק אותה קשים להשגההה 😛
קרןן!?
ברור שיהיה טוב מאמי
אל תדאגי
תחפשי
במקומות כאלה שלפעמים לא הכי בולטים
מסעדות
מזון מהיר
וכאלה
בהצלחה
גמני מחפשתתתתתתתתתתת ויש לי ש-נ-ה לגיוס אני חייבת לעבודד לחסוךך! 😢
מי רוצה שאני אעשה עליו בייביסטר? ((:
יש לי סטייה לילדים D:
חחח אני מעדיפה להישאר ענייה ולא לעשות ביביסיטר
מאמי יש מלאאאאא עבודות באזור שלנו
אני למשל היום התקשרו אליי בקשר לאיזה עבודה אבל לא רציתי ללכת .
לכי לחברת כוח אדם ושם כבר יביאו לך עבודה
גמאני הלכתי ולא מצאתי ככלום!!
זה מעצצבן
לא נורא, אני מקווה שאת עוד תמצאי משו' ...
בההצלחה 😊
חחחח עינב איזו הגזמה
אושרית מה זה באזור שלנו?
את גרה חצי שעה ממני
ויש בעיה, כי יש לי עוד חודשיים 16
הלוואי עלי שיתקשרו להציע עבודה ואני אדחה אותה 😊
מורני תודה ((:
בהצלחה גם לך
QUOTE (י-ע-ל @ 02/07/2007) גמני מחפשתתתתתתתתתתת ויש לי ש-נ-ה לגיוס אני חייבת לעבודד לחסוךך! 😢
גם לייייייייייייייייייי איזה סיוט אני חייבת עבבבודה ...
חחחחחח קרררן איייזה צבעעעים ...
זה ישתלט על כולם עכשיו כמו עם הביצים 😁