מחר
וזה כבר חודש
איך הזמן עובר מהר ואני עדיין לא מאמינה 😢
אוווח כל כך הרבה קרה בחודש הזה, אני לא מאמינה!
הלוואי והיית חוזרת לפה, הכל היה שונה :|
"תספר לי איך למעלה, תספר לי מה אתה מרגיש
אני תמיד חושב עליך, הכל שונה לי בלעדיך
הלב כואב, לא מאמין איך נקטפת עוד צעיר
לגורל אין רחמים, הוא קוטף רק ת'טובים"
שומדבר מיוחד, לא חייבים להגיב ולא כלום
סתם הייתי חייבת לכתוב ולפרוק את זה.
קרני מאמי
כאן בשבילך
אוהבת אותך הכי בעולם
תיהי חזקה
הרע יעבור
ויבוא הטוב
מואה 3>
מאמי אני מצטערת..
תהיי חזקה.. תתגברי על זה
יהיה טוב יפה שלי
פה בשבילך! תמיד!
QUOTE (einavush @ 02/07/2007) מאמי אני מצטערת..
תהיי חזקה.. תתגברי על זה
יהיה טוב יפה שלי
פה בשבילך! תמיד!
חיבוק 3>
יאא לפני חודש אני וחבר שלי חזרנו חח אוף מה אני קשורה
מאמי אני אוהבת אותך , אני יודעת שקשה אבל יהיה בסדר...
אין פה יותר מדי מה להגיד : \
יאא מאמי איזה שיר קורע את הלב זה
משתתפת בצערך ותהיי חזקה
אוהבת אותך מאוד ושולחת לך חיבוק ענקי
תהיי גיבורה זה טבע העולם
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE "תספר לי איך למעלה, תספר לי מה אתה מרגיש
אני תמיד חושב עליך, הכל שונה לי בלעדיך
הלב כואב, לא מאמין איך נקטפת עוד צעיר
לגורל אין רחמים, הוא קוטף רק ת'טובים"
זה כל כך עצוב בא לי לבכות ..
ואל תידאגי מאמי הכל יהיה טוב בעזרת ה' אני שולחת לך חיבוק ענקי 😘
QUOTE (may1231230 @ 02/07/2007) QUOTE "תספר לי איך למעלה, תספר לי מה אתה מרגיש
אני תמיד חושב עליך, הכל שונה לי בלעדיך
הלב כואב, לא מאמין איך נקטפת עוד צעיר
לגורל אין רחמים, הוא קוטף רק ת'טובים"
זה כל כך עצוב בא לי לבכות ..
ואל תידאגי מאמי הכל יהיה טוב בעזרת ה' אני שולחת לך חיבוק ענקי 😘
😢
עוד 3 ימים...
גם אני אהיה בלי חברה..
כבר 3 חודשים היא לא פה😢
מאמי יהיה בסדר!
חיבוקיי!
אני מבינה כמה זה כואב!
קרנוששש יפהה שליי תהיי חזקההה..
אוהבת אותךך המוןן המווןן..
מבינה את הכאב שלך 😢
QUOTE (NoFOosH @ 02/07/2007) QUOTE (einavush @ 02/07/2007) מאמי אני מצטערת..
תהיי חזקה.. תתגברי על זה
יהיה טוב יפה שלי
פה בשבילך! תמיד!
חיבוק 3>
אוהבת אותך יפתי
נשמה שליי תהיי חזקה מאמי
אני איתך תמיד!!!