שהטוב כבר לא מנצח?!
כי אני מתחילה להאמין בזה........
הטוב תמיד מנצח מאמי.
תתחילי תתחילי להאמין בזה שוב ...
אולי עכשיו זה נראה לך כה אבל בהמשך את תיראי שלא.
קרה משהו? :|
לא יודעת אם קרה משהו = \
אולי אוסף של דברים..
לא משהו מיוחד
"צדיק ורע לו, רעש וטוב לו .."
סורי מותק..
אם בא לך לשתף...
אני פה !
אני לא יודעת עם הטוב תמיד מנצח אבל עם תחשבי טוב אז יהיה טוב .. 😘
QUOTE (einavush @ 02/07/2007) "צדיק ורע לו, רעש וטוב לו .."
סורי מותק..
אם בא לך לשתף...
אני פה !
זה מספר ירמיהו ( :
ווהוווו אני חכמה חחח
תודה מאמי ( :
כריסי שלי?!
אם לא טוב לך עדין,סימן שזה לא הסוף
כי בסוף?!
תמיד אבל תמיד חייב להיות טוב
תהני חיוך מתוקה
החיוך שלך שווה הרבה!
אוהבת 3>
מאמי גם אם הדרך היא קשה ..
בסוף תמיד יהיה טוב
לדעתי כל אחד מקבל בסופו של דבר את מה שמגיע לו, אם זה טוב ואם זה רע.
QUOTE (MiSs_DiAmAnT @ 02/07/2007) QUOTE (einavush @ 02/07/2007) "צדיק ורע לו, רעש וטוב לו .."
סורי מותק..
אם בא לך לשתף...
אני פה !
זה מספר ירמיהו ( :
ווהוווו אני חכמה חחח
תודה מאמי ( :
איכשהו תמיד למרות הכל את שומרת על החיוך שלך !!
חחח
חח אני לא עצובה
סתם חשבתי על זה = \
רגינה אבל הסוףף זה...תכלס מוות = \
הממממ
QUOTE (MiSs_DiAmAnT @ 02/07/2007) חח אני לא עצובה
סתם חשבתי על זה = \
רגינה אבל הסוףף זה...תכלס מוות = \
הממממ
אני לא מדברת על הסוף של המוות
אלא על הסוף של הבעיות,אהבה,שנאה,בדידות,חברות,חברים
מוות,זה הסוף הסופי..
הטוב תמיד מנצח
בסוף כל רע מופיע ומגיע הטוב
כשזה יקרה אצלך שוב את תאמיני
בזה בחזרה
מבטיחה לך!!!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אממ לא..
הטוב תמיד מנצח
להיות אופטימי זה לא רע =]
איממ אין לי מושג אם הטוב תמיד מנצח..
עדיין לא הגעתי לטוב...
אבל אני מאמינהה שתמיד תמיד בסוף!?
חייב להיות טוב!
ואם לא טוב אז סימן שזה לא הסוף!!!!!