אני מתחילה וכל אחד ישים עוד קטע...
-מכירים את זה שאתם מוציאים משהו מהמקרר ובאים להחזיר אותו ואין מקום אז אתם דוחפים אותו
לאנשהו וסוגרים את הדלת מהר מהר, שיפול על מי שבא אחריך?!
או שאתם מוציאים הרבה דברים כדי להגיע לסוף..
וכשאתם מחזירים נשארים איזה 5 דברים שלא נכנסים!
וזה מוזר, הרי זה היה שם !# איך זה לא נכנס עכשיו ,!?!
מכירים ת'קטע שאתם מפליצים ותמיד אומרים לזה שלידכם איף מישהו תקע נוד?
מכירים ת'קטע שכתוב "זהירות מדרגה" ? אם המפגר לא ראה את המדרגה למה שיראה את השלט?
מכירים את זה שכתוב "כאן בונים" ? כאילו מה הם רוצים כפיים???
מכירים את הקטע שכתוב עלסבון "לא למאכל" ? מי חשק בזה בכלל????
מכירים את זה שכתוב על מאכלים מסויימים "עשוי להכיל בוטנים" ? כאילו יא זבלים אתם לא יודעים מה שמתם בפנים? אולי גם ציאניד יש בזה?
חחח באמת היה כזה
אה אור זה מהמופע של זה שהיה ביום טוב.. יריב משו לאאא?
חחחחח
הוא מללללך
מכירים את זה שבדיוק באמצע שכותבים הודעה בפורום המחשב נתקע וכל ההודעה נמחקת?
😁 😛
QUOTE (love_doctor @ 02/07/2007) מכירים ת'קטע שאתם מפליצים ותמיד אומרים לזה שלידכם איף מישהו תקע נוד?
מכירים ת'קטע שכתוב "זהירות מדרגה" ? אם המפגר לא ראה את המדרגה למה שיראה את השלט?
מכירים את זה שכתוב "כאן בונים" ? כאילו מה הם רוצים כפיים???
מכירים את הקטע שכתוב עלסבון "לא למאכל" ? מי חשק בזה בכלל????
מכירים את זה שכתוב על מאכלים מסויימים "עשוי להכיל בוטנים" ? כאילו יא זבלים אתם לא יודעים מה שמתם בפנים? אולי גם ציאניד יש בזה?
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח יפה 😂
היה אשכול כזה כבר
אתם מוזמנים לחפש ולהקפיץ אותו
אם הוא רלוונטי בשבילכם😊
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*