מה צלצול השיחות שלכם בפלא?
מה צלצול ההודעות שלכם ?
חעחעח בא לי להחלייייייף , אולי מישו ייתן לי רעיון מקורי?
שלי בשיחות זה I think she knows של ג'סטין טימברלייק
ובהודעות I want you של לויד וליל וואין (:
הצלצול שלי זה השיר קנדי מן של כריסטינה
והצליל של ההודעה שלי זה קול של ילד חמוד אומר "יש לי קקי במכנסיים"
חחחח
להודעה יש לי פשוט רטט חח
והצלצול זה של נלי פורטדו קצת ישן אבל אני מתה עליו...ALL GOOD THINGS😊
אצלי בשיחות זה gone daddy gona של gnarls barkley
שעון מעורר -beer song של weird al yankovic
ובשיחות של חברה שלי זה השיר שכתבתי לה...
יש אשכול כזה בפורום מוזיקה מאמי
QUOTE (hofit189 @ 02/07/2007) יש אשכול כזה בפורום מוזיקה מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*