אני רק מנסה , טוב ?
יאו יאו הייתי אמורה להתחיל לעבוד יום ראשון
ולא ידעעעתי \:
איזה צבעעעעים יפיייייייייייםם!!
יש גם וורוד ... (=
אה ובקשר לעבבוודה,
חחח לא נורא מאמי, תראי אולי עדיין אפשר לתקן את זה ואם לא ...
תחפשי עבודה אחרת הכל לטובה [:
אולי תנסי לעבוד בכל מקרה???
חחח יואאו איך עשית את הצבעים האלה ? :]]
עם התגובה של נופרי , תנסי ומקסימום ולא תחפשי משהו אחר..
אממ נכון לכל צבע יש שם קוד?
אאאאאז את עושה רגיל [color= קוד של הצבע שבחרת ] וסוגרת את זה רגיל [color/]
וזיייהו ( :
בהצלחה בעבודה מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
איזה מ - א - א - א - ג - נ - י - ב
חחחחחחחחחח אוי ואבוי איזה צבעים מזעזעים בחרתי ... 😂
חיחי ניסיון
יאויאויאו אהבתתתי חיחיחי
QUOTE (HeNNNNNNN @ 02/07/2007) חיחי ניסיון
יאויאויאו אהבתתתי חיחיחי
חחחחחח הצבע הזה הכי יפפה ...
זה והצבעים ששחר עשתה בהתחלה ..