נו..נו..אני בטוחה שהרבה מכן מסכימות איתי שהוא באמת בנאדם יפה!! אז יאללה בנות...קבלו תמונות...=]]] ותגיבו!! דרגו את היופי שלו!!
10 9 8 7 6 5 5 4 3 2 1 דרגו אותו..! בכל תגובה תשימו את הדירוג בסוגריים!! אחרי שיהיו לפחות 10-20 מדרגים ניראה מה הממוצע שלו! חחח
חעחע מ1 עד 10 ?!
200 !! :]]]
כככזה חתיךך
אומייגדדדד הוא מההממםםםםםםםםםםםם
יש לי ידיד שהוא מזה דומה לו אמאאאאאאא
QUOTE (HeNNNNNNN @ 02/07/2007) חעחע מ1 עד 10 ?!
200 !! :]]]
כככזה חתיךך
מסכימה עם חניי..!!! 😊
אוהבת המון..
מואהה
😛 אוישש אני מאוהבת בו
הוא כזהמ ושלם 😁 איך אפשר לתת לו רק עשר 300 לפחות
וואי!! אתן יודעות!! גם אני מיתכתבת באיסיקיו עם איזה אחד שממש דומה לו!!! אולי זה אותו אחד!!
הוא ממעלה האדומים....ככה קוראים לזה נכון?? חחחחחחח
הוא לא כזה יפה לדעתי 10...
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
הוא חתיך 😁
והדירוג? חחח יותר מ10 😛
הוא אחד
המהמממים
ואאואיויאויא
מושלם
61651651651 זה הציון שלו !! חחח