אני לא יכולה כבר
הוא משגע אותייייי
די שילך מממניייי
לא רוצה לראות אותו
לשמווע ממנוווו
להרגיש אותווו
אני לא יכולה כבר לעמוד בזההה.. לא רוצה להסתכל לו יותר בעינייייםםם הם אומרות משהו אחר והפה אחר...
למה זה ככה אופפ.. די תן לי לשכוח אותי שיצא לי מהלבב....
הרבה זמן לא בכיתי ככה ועוד בגלל מישהו..
למה בככלל הכרתי אותך?????
לך קיבינמאטטט
פריקה ההיתי חייבת..
מאמי אם לא טוב לך איתו
ולידו תתרחקי ממנו
אבל לדעתי עיניים לא משקרות
אולי את רואה את מה שאת רוצה לראות
אבל אני בטוחה שאם תסתכלי עמוק
ותסתכלי טוב את תיראי את מה שבאמת יש שם
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
בגלל זה זה משגע אותי העיניים שלו אומרות משהו אחר והוא טוען משהו אחרררר
אני שונאת אותוווווווווווווווווווווווווווווו
תתני לו כאפה שיתעורר למציאות
ושיחזור לעצמו ואז הוא ידבר טוב
סתם מאמי תגידי לו שיחשוב טוב עם עצמו
תני לו את הזמן אני בטוחה שהוא
יבין הרבה דברים
בהצלחהה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
הוא עושה לך לא טוב?
אז למה את איתו!?
אל תתני לכאב לגדול
תתרחקי ממנו
תעשי לעצמך טוב
תגרמי לחיוך שלך!!
אוהבת
QUOTE (נאפי @ 02/07/2007) תתני לו כאפה שיתעורר למציאות
ושיחזור לעצמו ואז הוא ידבר טוב
סתם מאמי תגידי לו שיחשוב טוב עם עצמו
תני לו את הזמן אני בטוחה שהוא
יבין הרבה דברים
בהצלחהה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
תנערי אותו
הוא לא יכול לשחק בך
אם הוא באמת רוצה להיות איתך שיתחיל להיות דבוק בגרסתו!!!
אני רוצה אותו 😢
הוא משהו מיוחד..
אבל הוא כול כך גורם לי כאב..
למה... 😢
אחח
ההרגשה הזאת
כמה אני מבינה אותך
אבל אם את רואה שדברים לא מסתדרים
זה לטובה
אין מה לעשות
כמה אפשר לסבול?!
כמה אפשר לכאוב?
תמשיכי הלאה
בלעדיו
פשוט יודעת מה?
חבל,חבל שהוא מפסיד אותך
הוא עוד יצטער
את תראי
אוהבבת 3>
אני יועדת שהוא כן רוצה הכול מראה על זה
אבל הוא לא רוצה מישהי רצינית...
פגעו בו קשה האקסית שלו שברה אותו... ומאז הוא לא מתחבר לאף בת.. ( בחיים לאראיתי בן בדיכאון כזה הוא היה שבור)
אבל למה הוא מראה לי שכן למה הוא איתי למה הוא עושה לי את זה שיעזוב אותי אם הוא לא רוצה למה לשחק בי..
זה מטריף אותי שהוא לא בוטח בא\ף אחת..
אני לא יודעת אם לזה קוראים אהבה אבל הוא הבן היחיד שעושה לי משהו שאחרים לא עשו..
אני רוצה אותך ילד...
מאמי,אז קשה לו עם זה
את צריכה להבין אותוווו
והדבר הכי הכי טוב שתעשי
זה להיות לצידו
לתמוך בו
להיות איתו
ופשוט זה יהיה הכי טוב בשבילך ובשבילו
הכול יהיה בסדררר
3>
אתם לא מבינים...אף אחד לא מבין 😢