היה הכי כיףףףףףףףףףףףףף שיששששששששש
איזה כיף זההה
סיימתי את הבגרויותתת
הייתי עם אהובי באילת
חחחחחחח ואז קניתי נעליים לנשףףףףףףףףף
ביינתים 555 מאושרתתתת😊😊😊😊😊😊😊😊
רק שרגינה שלי תהיה מאושרתתתת
והתגעגעתי מאודדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדד
נ.ב שבוע מעולהההההההה לכם😊קצת באיחור חחח
שמחה בשבילך מאמי וכיףף לךך
לא הייתי מתנגדת להיות במקומך
תתחדשי מאמי ובהצלחה בהכל
אוהבת אותך מאוד
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
ליאורי!?
אני הכי שמחה בשבילך בעולם
וכשאת שמחה
אז עולה לי חיוך
שיהיה לך רק טוב מתוקה
אוהבת אותך הכי הכי הכי בעולם
מורני שלייי... אני לא דואגת לך
אני כל כך מאמינה שצפויים לך חיים יפים וטובים!!!!
מגיע לך את הטוב בעולם!!!!
אוהבת אותךךךךךךךךךךךךךךךך
רגיי שליי העיקר שתחייכי,
הכי יפה לך ככה!!!
אוהבת אותך עד אין סוףףףףףף
גם אני אוהבת אותך עד השמיים ובחזרה!!!!!!
הלוואי והיית ליידי!
רוצה להביא לך חיבוק ענקי!! 😊
מואה 3>
תזהרי במשלאותייך
אני לא אעזוב אותך!!!!!!!!!!!!!!
מבטיחה לי שהיום את מחייכת כל היום?!?!?!?!
QUOTE (limaori @ 02/07/2007) תזהרי במשלאותייך
אני לא אעזוב אותך!!!!!!!!!!!!!!
מבטיחה לי שהיום את מחייכת כל היום?!?!?!?!
חחחח... 😁
רוצה כבר לפגוש אותך
בואי למפגש!.. 😕
ואני כבר מחייכת
אוהבת אותך נסיכה שלי
מאמי אני שמחה בשבילךךךך!
שתמיד תהיי ככה!
5555555!!!!!
יווו סוף סוףף
אני כלכך שמחה בשבילך מאמי
ואני מאוד שמחה שנהנת באילת עם מאור
הבאתת תמונותתתתת?
געגעתייייי:]
ששנייי ושחרר תודה יפות שלייי😊
חחח בריי יש תמונות אני אשלח לך כבר😊
תודהה רבהה לך
שמחה שהסתדר לך היום😊
אוהבת אותך הכיייייייייייייייייי
יא, 😕
מאמי אני שמחה בשבילך מאוד, 😛
שנהנתתת והכול חחיחיחי. 😁
מואה,
אוהבת אותך 😁
יייאאאאאאאאאאאאא תראו תראו מי חזרה התגעגעתי אליייךךךךךךךך
העיקר שנהנת בוובה שללי אוהבת אותך
QUOTE (lovey_love @ 02/07/2007) אני גם רוצה תמונותתת!!
חח אני אשלח לך😊
ליפזושש קטנה שליי תודה חיי😊
נופרייי שליי התגעגעתי!!!!דברי איתיייי
אוהבת אותךךךךךךך