נמאסס לי כבר מהחברות האלללללה ..!% (לא כולן ! רצוי לציין)
נמאסס לייייי אני ייקח את לדוגמא... אני באמת אוהבת אותה היא ילדה מדהייממה אבל מה !? הודעהה היא לא תשלח לי..וזה לא רק זה זה עוד הרבה דברים שאני לא יפרט...
איך אפשר לשכוח אדם שאוהבים ?!?! איך אפשר שלא לחשוב עליו הרבה ושאני לא יקפוץ מכל אווי שהוא קורא לי ??
נמאסס לי שחברים זה הכל בשבילי זה כואבב !
מתאים לפורום מה שבראש מאמי
תדברי איתן על מה שמפריע לך מאמי
הכנות בחברות מאוד חשובה
אל תשמרי בבטו
אוהבת המון
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אני יודעת שאני צריכה לדבר איתן אבל ...
עם אחת יש לי בעיה לדבר אני גם מעדיפה לשכוח אותה כי בסוף אני תמיד נפגעת איכשהוא...
אבל אני לא יכולה לשכוח אותה .... :\ השאלה היא איך אפשר לשכוח אפילו קצת מבלי לחשוב עליו .. אדם שאוהבים?
תראי את צריכה לדבר איתה
אי אפשר שכל מה שאת רוצה הי תעשה את זה
צריך לקבל אחת את השנייה איך שהן
דברי איתה, תגידי לה מה מפריע לך
ובסופו של דבר מגיעים למין הסדר כזה..
בהצלחה.😊
מאמ?
אל תחזיקי את הכאב בפנים
תדברי איתן
תגידי מה את מרגישה
זה לא טוב להחזיק ככה את הכאב
ובמיוחד שאת ממשיכה להיפגש איתן
מקווה בשבילך
שהכול יסתדר ויהיה מצוין
אוהבת 3>
הקטע הוא שאני לא נפגשת איתן .. אגב אין לי בעיה לדבר עם כל מי שיש לי בעיה איתה או משהו אבל יש אחת שכל פעם שאני מעלה נושא הוא היא אנחנו תמיד רבות וזה יוצא רע אז אני מעדיפה שלא לדבר איתה כי היא חשובה לי $!