בנסוף לזזזזה שהוא הורג אותתתייייייי באדישות שלללוו..
הוא גם הדביק אותי בהרפפס שבחיים לא סבלללללתיייי קודם לכככן..
אין, אין..
לא מוווווועיל. .
רק מ ז י ק ! 😕
3 אשכולות תוך פחות משעה..
תרכזי את הכול ב1!!
החלמה מהירה=]
חחחח בת'כלס ?
אף אחד לא קורא באותו אשכול פעמיים .
וזה סתם..
מצידי תמחקי .
אני כבר השתגעתי .
לא נכון יש כאלו שכן!
תשבי שעה אחת שלמה ותרשמי על דף את כללללללל הבעיות שלך, ואז פשוט כולם יקראו
מה דעתך?
חחח צוחקת
שימי משחה ויעבור מאמי😊
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
הרפס זה סיוט חיי
שימי זובירקס והחלמה מהירה😊
ואי ואי
החלמה מהירה מאמי!
תרגישי טוב
ולכי לרופא שיביא לך משחות וכאלה
אוהבת 3>
זה בתוך הפה 😢
סתם מניאק !
ניראלכם שהרופא יכול לרפא לי את הלב ? 😕
QUOTE (הילדה_והאגדה @ 02/07/2007) ניראלכם שהרופא יכול לרפא לי את הלב ? 😕
😯
רק את יכולה לרפא את הלב שלך!!!!!
לא אף אחד אחר!