הולכים לחגוג במטרו יום הולדת לשלושה חברים,נשתה קצת נשמח נעשה שמחח
אני בזוןן מטורףףף להתפוצץ ולהשתולללללללללללללללללללללללללללללללללללללל
הולך להיות שמחחחחחחחח
וגם החיים שלי הולכת לבוא אז בכלל כיף ורק לפני רבע שעה חזרתי מהים חחחח מ4 אחר הצהוריים
הולך שאני מפורק מת,לא נורא חחחחחחחחחחחחחחחח
יאלההה בלאגן אנשיםםםםםםםםםםםםםםםםםםם חופש גדולללללללללללללללל שולטטטטטטטטטטטט
יאללללללה באלגןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן
חחח תהנהה מאממי!@!!
:\ חזרתי עכשיו מהעבודה... מה מסיבה?
יייאאאווו איך היה בא לי עכשיו מסייייבה
באסה שיש מחר בגרות!
על הפניםםםם..
בכל מקרה תהנננהה
חחחחחחחחחח מקווה שנהנת
אתה וסאטלה החברים הכי טובים תומו'ש 😉
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
חחחחח היה בן אלף סרסורים😊😊😊
הגענו וראיתי ת'נסיכה שלי ישבתי שם וחברים שלי הלכו לקנות וודקה חזרנו והתחלנו להרים כוסיות
ב5 דקות הרמתי 3 כוסות של חצי כוס וודקה וחצי כוס נסטי אחר כך ערבבתי חצי בקבוק נסטי אם רבע בקבוק וודקה ושתיתי הכול לבד,והסוטול הגיעה ואז לקחתי וודקה דוחה והכול עלה למלעלה והקאתי ת'ארוחת ערב אבל הרגשתי טוב גם ככה זה סתם פליטה כזו,בקיצר אחר כך עשינו בידיים,ברגליםי לחברים שלי והבוהן ברגל שלי עוד לפניי לא הייתה בסדר ודפקתי בעיטות חזקות אז גם ללכת לא ממש יכלתי ומהסטלה התסבוב הראש,והייתי צריך לחזור באיזה 1 הביתה,בגלל שהייתי צריך לקום היום ב7 והלכתי חצי מסטול הביתה חחחח,היה כיף😊