מרגישה מתה .
אף אחד לא יעזור .
אפילו לא הוא .
גם אם הוא יבוא . . אני לא יהיה משוכנעת שהוא אמיתי .
שקרים
שקרים
שקרים !
נימאס לי לחיות .
איך חיים בלעדיו ?
סתיווש?
אהובה שלי??? מה קרה מאממי
דברי איתי במסן אם את רוצה
אני תמיד פה 3>
3-4 שנים אני מדברת על זה ואף אחד לא עזר .
אין לי ראש לזה בכלל גלי.
פשוט בא לי ל מ ו ת .
אני ל-א מוצאת את עצמי.
בא לי להיכנס שבוע לדיכאון,
לשבת עם עצמי,
להיווכח שהוא לא כל עולמי ולהוציא אותו וב בכאילו מחייי.
הוא אף פעם לא יוצא.
הוא תקוע, אני תקועה.
אני דפוקה !
מאמי
כמו שאת אמרת לי
הכול לטובה
הזמן ירפא את הכאב
ותחשבי עם עצמך
תיהי לבד
ואל תכנסי לדיכאון
זה לא שווה אותך!
והוא לא כל עולמך!
קודם כול את
מבינה?
קודם כול השמחה שלך
החיוך שלך
והאושר שלך
אוהבתתת
או שנלחמים עליו עד שהוא שלך
או שמוותרים ויוצאים עם חברות
ידידים מכירים אנשים אחרים
ונותנים לעצמך את הזכות להנות
אוהבת אותך מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
ת'אמת...
אולי זה יעליב אותך ומקווה שלא
כי אני אומרת לך את זה מנקודת ראות שונה
אני חושבת שברגע שתעברי עוד שלב, שלב בהתבגרות שלך תתגברי עליו
כי ברגע שתקבלי עלייך את זה שאת אוהבת אותו
ושהגיע הזמן לעבור הלאה
שהוא כבר לא כל עולמך
למצוא לעצמך משהו אחר, משהו אחר שיהיה מרכז עולמך
תעברי הלאה
זה העצה הטובה ביותר שלי
כי ברגע שמקבלים עלינו את מה שקרה, ומה שהולך אצלנו
ואומרים לעצמנו שדיי... צריך להמשיך הלאה
לא תאמיני כמה מהר תעברי
במשך שנה שלמה חשבתי ששכחתי ממנו..
ובאמת יצאתי ונהנהנתי.. היה לי 2 חברים חדשים. . .
אחד חבר שלו, ואחד סתם ידיד שלי שנהפך לחבר..
ובאמת חשבתי שאני אוהבת אותו..
ובסוף ? הכל חוזר אליו. .
.לא משנה מה . . .
זה מוזר..
זה אובססיה או משו' כזה..
אני כבר לא יודעת :|
QUOTE (הילדה_והאגדה @ 02/07/2007) במשך שנה שלמה חשבתי ששכחתי ממנו..
ובאמת יצאתי ונהנהנתי.. היה לי 2 חברים חדשים. . .
אחד חבר שלו, ואחד סתם ידיד שלי שנהפך לחבר..
ובאמת חשבתי שאני אוהבת אותו..
ובסוף ? הכל חוזר אליו. .
.לא משנה מה . . .
זה מוזר..
זה אובססיה או משו' כזה..
אני כבר לא יודעת :|
כנראה שכבר אובססיה
הראש שלך,המחשבות שלך
פשוט התרגלו אליו
ואת חייבת להוציא אותו מהראש
אין לך ברירה
למה ככה להיות פגועה?
עצובה?
כואבת?!
חייבת לעשות עם זה משו,
וחברים חדשים לא הכי עוזר
פשוט הזמן משכיח את הכאב
ואת האהבה
אבל אני רואה אצלך זה יותר מיידי
הדבר היחיד שאני יכולה להגיד לך
שפשוט תפסיקי לחשוב עליו,אין ברירה
תחשבי על אחרים,
תחשבי על דברים שונים
תגרמי לעלות לחיוך שלך
ושתיהי מאושרת!
אוהבת אותך
ותוסיפי אותי מחדש באייסי,בטעות אחותי עשתה X על ההזמנה לאישור
מאמי, אני מבינה אותך!!
אבל אסור לך ליפול ולהישבר...
יש כאלה שלוקח להם קצת זמן לשכוח מישו
ויש כאלה שלוקח להם יותר..
כנראה את נקשרת אליו.
והתרגלת אליו.
ואת לא רוצה להיות במציאות כזו
שתכריח אותך לא לחשוב עליו יותרר!!!
אבל אין מה לעשות..
החיים ממשיכים!!!
ואת צריכה להתקדם הלאה..
ולהרים ת'ראש!
תהיי חזקה!
תמיד פה בשבילך!