היום התחלתי להדריך בקיטנה קבוצת בנות שעולות לכיתה ב' מקסימות
ואנחנו מחפשות שם לקבוצה
למישהו יש רעיון ?
אני רוצה שזה יהיה משהו מקורי 😁
הפשושיות של גל 😁
חחחחחח
דורה דה קייטנדורה
חחחחחח לא לשים לב ^^ 😁
חחחח מי את? לא מכירה אותך !
QUOTE (G-A-L @ 01/07/2007) חחחח מי את? לא מכירה אותך !
אני?!
אני ילדה מטורפת אחרי 6 שעות ריצה אחרי ילדים בני 4-5
קולולולו
D:
אה..ריצה 😛
הספורטאיות של גלו'ש 😛
האלופות
הפנטרות
כוכבות
סטאריות
סופרייז(הפתעה)
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 01/07/2007) האלופות
הפנטרות
כוכבות
סטאריות
סופרייז(הפתעה)
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
עם נאפי 😊
כשאני הדרכתי קראנו לקבוצה שלנו "קישקשתא"
חחח
וליד היה לנו סמיילי חמוווד 😊
יייייייאאאא קישקשתא
איך נראה הסמל ?
אהבבתי את קישקשטא ואת סטאריות =]
גגללווש בהצלחה בעבודה יפה שלי !
סופר גירל'ס
הורודות
הסגולות (או כל צבע נשי אחר חחח)
הג'יניות של גל
ט'חחחחחחחחחחח
מה שהשעה 03:45 עווווווושה לבן אדם
QUOTE (HeNNNNNNN @ 01/07/2007) אהבבתי את קישקשטא ואת סטאריות =]
גגללווש בהצלחה בעבודה יפה שלי !
^
מאיפה אתן מוצאות את העבודות בקייטנות? 😢
עברתי 2 מבחני מיון קשים כדיי להתקבל ^ !!!
אוח.. הן רוצות נסיכות הרוק
כמה מעפננננננננננות !