כמה שאני מתעצבנת עליו כי הוא לא מתייחס לפעמים, אני עדיין אוהבת אותו! והוא הידיד הכי הכי טוב! ואני מתה עליו..
ואני באמת מצטערת שאתמול העלבתי אותו.. כי הייתי צריכה להבין שהוא אמר את זה רק לטובתי.. ורק בשביל שאני אהיה עצמאית ולא יתלה בו ויפגע אח"כ..
וואי, מה הייתי עושה בלעדיו? מי היה מחרפן אותי עם השטויות שלו? ומשקה את העיזים והחמורים?.. 😂
אני מתה עליווו!!! יואווו..
סכ"ה פריקה..
פשוט רק עכשיו הבנתי כמה שהוא חשוב לי.. וכמה שהוא מלאך. (או שטן מרושע.. חחח -הוא מעדיף להיות שטן מאשר מלאך לדעתי.. חח)
אני חושבת שאולי אני צריכה להעריך אותו יותר. ואולי אפילו להיענות לציפיות שלו ממני לפעמים..
וואי, אני מוזרה..
(חכו חכו, זה עד הפריקה הבאה כשהוא יעצבן אותי..)
מאממי
תשלימי איתו
אם את מרגישה לא טוב עם זה
לכי אליו!
אל תתני לשומדבר להרוס את הקשר שלכם
תעלי חיוך
😁
השלמנו וחצי.. חחח
אפילו אתמול הוא כבר אמר סליחה וגמאני..
אבל עדיין היה הרגשה רעה באוויר..
והיום ממש השלמנו.. חח
חרשנו את הסיבה למה רבנו, דיברנו על זה.
ואני מתה עליו!
מלך השקשוקות שלי.. חחח
הידיד הכי טוב בעולם.. חח מאמי!
(ואם הוא יראה את זה- אז שידע, שהוא ממש העלה לי חיוכים היום, בעיקר עם העיזים, והייתי צריכה את זה אחרי השבת..)
חחחח חמודה!!
תנסי להרגיש טוב עם עצמך
לכי אליו שוב
דברי איתו
תביאי לו חיבוקייי ענקי!! =] =]
3>
חחחחח ברוש... תודה...
אני יודע שאני מסוגל להגיד דברים לא במקום
בהחלט אני מודע לכך והיום דווקה הגברת את המודעות שלי למעשים החברתיים שלי
אני יודע שאני עצמי גם דורך לך על נקודות רגישות אז אל תקחי אותי קשה (אני בסה"כ מטונף אחד..)
ברוש...
אני אוהב אותך...
אני תמיד תמיד איתך...
ואת פאקינג (לא) קרציה!!!!
הוא גר רחוק רחוק.. חח
אבל שבוע הבא.. כנראה שיצא לנו לראות אחד את השני,
הוא יהיה גוש עצמות..
אני אמעוך לו את הצורה עם החיבוקיי!!
אין עליו..
QUOTE (מטונף @ 01/07/2007) חחחחח ברוש... תודה...
אני יודע שאני מסוגל להגיד דברים לא במקום
בהחלט אני מודע לכך והיום דווקה הגברת את המודעות שלי למעשים החברתיים שלי
אני יודע שאני עצמי גם דורך לך על נקודות רגישות אז אל תקחי אותי קשה (אני בסה"כ מטונף אחד..)
ברוש...
אני אוהב אותך...
אני תמיד תמיד איתך...
ואת פאקינג (לא) קרציה!!!!
האבל, אפחד לא היה אמור לדעת שזה אתה.. חח
ואני ממש בוכה עכשיו מהתרגשות..
אני אוהבת אותך! באמת!
ואני כ"כ מצטערת על הכל..
באמת!! אתה מדהים! מסריח שלי.. חחח
(מריח כמו בדואי בל"ג בעומר..)
חחח
איזה חמודים!!!.. =] =]
שמחה שהשלמתם!!.. (=
😁 😁
את יודעת איפה את יכולה לשים את זה שאף אחד לא ידע שזה אני..
מה זה בכלל ישנה להם שאנחנו רבנו קצת
העיקר שאני אוהב אותך בובה!
QUOTE (מטונף @ 01/07/2007) את יודעת איפה את יכולה לשים את זה שאף אחד לא ידע שזה אני..
מה זה בכלל ישנה להם שאנחנו רבנו קצת
העיקר שאני אוהב אותך בובה!
איפה?.. (לא הבנתי בכלל..חח)
ומשנה להם! כי פרקתי פה אתמול בגללך.. חח ואכפת להם ממני.. מטומטם שכמוך. חח (עדיין אוהבת..)
ולא רבנו קצת- זה היה מריבה ענקית.. יכלתי לאגור את הדמעות בדלי.
אתה חייב ללמוד לדבר יפה. ולומר דברים בצורה הראויה..
אני חייבת ללמד אותך נימוסים! כי אתה לא אמור להיות מטונף בצורה הזו, יא'אידיוטטטיי!! (חחחחחחחח אני רק אומרת אידיוט ונזכרת בחיוך המפחיד שלך..)
ובאמת העיקר שאתה אוהב אותי.. חחח!!
סתם סתם, אני הכי אוהבת אותך.. המון המון!!
וגם מתגעגעת.. ולא יכולה כבר לחכות לשבוע הבא..
(רק ששלומית לא יתקשרו ויקבעו ליום שני.)
אל תפתחי פה... וגם אם כן זה לא יהיה נורא..
אני עדיין ישאר איתך לזמן מסויים...
חחח טוב, אני לא פותחת..
טוב, מאמי, זה כבר שיחה אישית שלנו.. לא לפה.
אבל אנשים- אתם עוד יכולים להגיב.. חחח